da pman Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 ik wil een clan starten genaamd rescue team voor op een RPG server,ik heb er nog geen maar ik heb alleen samp 0.2X dus kan ik alleen 0.2X servers spelen... dus ik zoek : CO-LEIDER LEDEN SERVER (0.2X en RPG) ik check forum elke week 1 keer int weekend INFO : rescue team is brandweer + medic + boswachters Reageren
lexus123 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) ik wil een clan starten genaamd rescue team voor op een RPG server,ik heb er nog geen maar ik heb alleen samp 0.2X dus kan ik alleen 0.2X servers spelen...dus ik zoek : CO-LEIDER LEDEN SERVER (0.2X en RPG) ik check forum elke week 1 keer int weekend INFO : rescue team is brandweer + medic + boswachters Pardon!? Ik snap er niks van.. PS3 of xbox360? En volgens mij behoord GTA tot het 'Sandbox' genre en niet tot het 'RPG' genre. Bewerkt: 22 november 2008 door lexus123 Reageren
Hayte Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 ik wil een clan starten genaamd rescue team voor op een RPG server,ik heb er nog geen maar ik heb alleen samp 0.2X dus kan ik alleen 0.2X servers spelen...dus ik zoek : CO-LEIDER LEDEN SERVER (0.2X en RPG) ik check forum elke week 1 keer int weekend INFO : rescue team is brandweer + medic + boswachters Pardon!? Ik snap er niks van.. PS3 of xbox360? En volgens mij behoord GTA tot het 'Sandbox' genre en niet tot het 'RPG' genre. omdat hij samp in zijn bericht noemt heb ik het idee dat het over de PC gaat... en volgens mij wil hij zoiets creeren, met brandweer en wat niet, via samp... Reageren
Wienish Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Topic ziet er zo onverzorgd uit, en hij is wel erg weinig online he.. Naja, succes met je clan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.