Forumrunner Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Type: Sig & Avatar Stijl: Probeer de sfeer uit Far Cry 2 erin te krijgen, Grootte: Maximale Afbeelding: Deze voor de Sig & avatar, Het hoofd voor de avatar en hij helemaal voor de Sig. Tekst: Forumrunner Rand: Zwart, Bijpassende dikte. Kleuren: Zo houden. Render (optioneel): Je hoeft er geen renders bij op te plakken. Extra (optioneel): Kan alsjeblieft iemand met echte ervaring dit doen?
Ice Banana Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Hier is je set, hope you like it. Avatar Signature Asjeblieft! Vragen en/of opmerkingen mag je altijd sturen. Zolang ik de PSD heb kan er nog van alles veranderen wat jij wil . Hieronder; Uiteraard, alhoewel ikzelf er hier niet echt tevreden over ben... v2 Bewerkt: 23 november 2008 door Ice Banana
Forumrunner Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik vind de tekst niet zo mooi, Het mag wel iets groter en dan dat zwarte balkje waar de tekst op staat weghalen. Voor de rest is hij prachtig geworden, ik gebruik de Avatar alvast.
Arthis Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Hier is je set, hope you like it.Avatar Signature Asjeblieft! Vragen en/of opmerkingen mag je altijd sturen. Zolang ik de PSD heb kan er nog van alles veranderen wat jij wil . Hieronder; Uiteraard, alhoewel ikzelf er hier niet echt tevreden over ben... v2 Wow gave sig IB! Alleen de tekst Probeer de tekst eens zoals bij versie 2 van de drie ((deze) en dan in het rood omcirkelde gedeelte (in onderstaande afbeelding) en dan dat "Runner", "Forum" overlapt. Bewerkt: 23 november 2008 door Arthis
Ice Banana Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Ik haat het verschrikkelijk om tekst te plaatsen. Zo frustrerend.. Bedoel je zo? _ Hieronder. Jesus christus nog aan toe . Dat font heb ik niet, heb het logo gerenderd en erop gegooid. Maar laten we eerst afwachten wat Forumrunner er van vindt Bewerkt: 23 november 2008 door Ice Banana
Arthis Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik haat het verschrikkelijk om tekst te plaatsen. Zo frustrerend .Bedoel je zo? Kan, maar ik zou hem nog meer naar de vocal toe zetten, wat groter en in het lettertype wat je hier ook hebt
Forumrunner Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) *Ughe*Far Cry 2 font*UgheUghe* Het is een hele webkit, maar je kan hem ook direct nadat je de nieuwe tekst hebt toegevoegd verwijderen. De Tekst ''Forumrunner'' moet links-onderin in het Far Cry 2 lettertype dat bij deze post zit. Bewerkt: 23 november 2008 door forumrunner
Ice Banana Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Zucht.. Nog veranderingen doe ik zodra ik tijd heb.
Arthis Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Zucht.. Niet zo peinzen, jongen. Het leven van een designer is hard....
Recommended Posts