Farid. Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Onderwerp: Fotowedstrijd Soort design: Foto Size design: Foto Render: - Animatie: - Premade: - Tijd van inlevering: ZSM. Opmerking: Geen foto's van internet . Succes Mijn foto: Gemaakt in de vakantie in Frankrijk
GTA Haas Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik wil wel! Hier mijn foto uit Roemenië, van de bergen:
X-Zero Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik had me als eerst aangemeldt dus ik denk dat ik mag. Dit is het verhaaltje eromheen, Deze foto is genomen uit een 757 van een Continetal Airlines vanuit New York naar Amsterdam toe, Afgelopen zomervakantie, om een uurtje 5 's ochtends , ik had die vlucht niet geslapen, we waren aan het dalen, bijna de Nederlandse kust bereikt, weer was beroert en toen kwam de prachtige fotomoment.
Farid. Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 X-Zero Faridjee Kan iemand de titel veranderen. Stemmen kan beginnen. Succes
Carl_Johnson2 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik stem voor X-zero, want hij heeft dat extra diepgang. Bij hem zie je ook een mooie stilleven/perspectief wat het geheel nog mooier maakt. Die van faridje is ook erg mooi met dat lichtinval maar het heeft niet wat de ander had. Daarom stem ik voor X-zero..
GTA Haas Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 WTF!! Ik had eerst een plaatje gepost, en daarna kom jij pas met je plaatje! Ik was eerder met mijn foto, wat een kutzooi zeg...
NickyHendriks Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 WTF!! Ik had eerst een plaatje gepost, en daarna kom jij pas met je plaatje! Ik was eerder met mijn foto, wat een kutzooi zeg... X-Zero had zich eerder aangemeld dus ging de battle eerder naar hem ongeacht of jij eerder bent met foto's en je hebt veel maar je kan niet alles hebben
the_dan Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 x-zero heeft de mooiste >>> Door -Matthijs-: Stem telt niet mee tot deze fatsoenlijk onderbouwd wordt. Als je dat gedaan hebt, mag je deze tag verwijderen.<<<
-Matthijs- Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 X-Zero wint deze battle en maakt daarmee zijn opwachting in de ranking! Faridjee is nog niet op genomen in diezelfde ranking, dus voor hem veranderd er verder niets. X-Zero: +1 Faridjee: - Closed en updated.
Recommended Posts