Jump to content

100 Spray tags


BoDyLoTioN

Recommended Posts

Nou topic titel zegt het al..

Ik was dus bezig met de 100 Tags verzamelen maar nu kwam ik dus bij de 100e en kwam ik pas uit op 95. Ik wist dat ik er een paar zou missen omdat ik er 2 niet vinden kon maar dan kom ik er dus nog steeds 3 tekort.

Iemand een idee welke je snel over het hoofd zou kunnen zien? Anders moet ik heel die kaart weer af:P

Ik had op Google deze kaart genomen, deze vond ik handig aangezien hij genummerd was. Maar wat ik dus al eerder zei is dat ik er twee écht niet vinden kon. Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij precies uit teleggen waar deze zich bevinden en of screenshots willen plaatsen?

Kaart

Alvast bedankt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties :)

SAMA is inderdaad een handige tool voor tags en soort gelijke. Ik had verder op internet al gezocht en toen kwam ik hem tegen, ik wilde ze graag allemaal hebben dus wachtte ik niet op antwoord :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

kan zijn da je er 2 nie helemaal gesporten heb is namelijk zo da je in beeld krijgt ... out of 100 en dan moe je nog iets meer spuite voor dat bliep geluid maar als je alleen da .. out of 100 heb en niet da geluidje dan pakt ie em niet

Link to comment
Delen op andere websites

kan zijn da je er 2 nie helemaal gesporten heb is namelijk zo da je in beeld krijgt ... out of 100 en dan moe je nog iets meer spuite voor dat bliep geluid maar als je alleen da .. out of 100 heb en niet da geluidje dan pakt ie em niet
Je bent een maand te laat met je hulp. En let een beetje op je taal, ik kan dit nog nauwelijks ABN noemen. Laat dit topic dus verder gewoon met rust. Tenzij er weer iemand is met een vergelijkbaar probleem.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb het probleem met gta sa voor de ps2 ook, maar ik pas er 1 v/d 100

tip: op wikipedia.org staat ook een kaart met alle sprays tags, plus een screenshot erbij

ik bedoel: ik heb er nog 1 spray tag nodig

>>> Door _KoE_Mzungu: Een dubbelpost is absoluut niet nodig en ongewenst, gebruik gewoon de [bewerk]-knop om je laatste bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...