Jump to content

Google Sketchup Vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Wat mij leuk zou lijken, is om in sketchup een Platte wagen, met een skihut erop te ''bouwen''

(Carnavalswagen)

En zou ik deze dan ook in Gta sa kunnen krijgen?

Zou ik hem dan kunnen vervangen met een Bagbox?

Mvg, Bjorn

Geplaatst:

Dat kan, maar er komt wel een hoop werk bij kijken. Je moet bijvoorbeeld het model eerst importeren in 3Ds Max. In dat programma moet je vervolgens dummies op de plek zetten van bijvoorbeeld de uitlaat, en van de deuren, en nog wat andere plekken. En dat moet vaak getest moet worden, want dat gaat maar zo fout. En daarna moet je je model op een speciale manier 'inkleuren' zodat Gta San Andreas het herkend.

Er is op het moment ook niet een goede tutorial die uitlegt hoe je dat doet, in ieder geval, niet in het nederlands. Misschien moet ik die maar eens maken :puh:

Geplaatst:

Er is inderdaad geen tutorial over het ingame zetten van een voertuig. Hoewel ik die wel zou/ga maken :puh: Het beste is, om het bestaande model van het gewenste voertuig te importeren, precies kijken hoe dát model in elkaar steekt, en het dan ook zo maken :)

:cya:

Geplaatst:
Er is inderdaad geen tutorial over het ingame zetten van een voertuig. Hoewel ik die wel zou/ga maken :puh: Het beste is, om het bestaande model van het gewenste voertuig te importeren, precies kijken hoe dát model in elkaar steekt, en het dan ook zo maken :)

Kan iemand mij dan een auto uit gta, sturen,

Die ik in sketchup kan openen?

Of is dit erg moeilijk?

Bedankt alvast voor jullie informatie,

Bjorn

Geplaatst:

Kan iemand mij dan een auto uit gta, sturen,

Die ik in sketchup kan openen?

Of is dit erg moeilijk?

Bedankt alvast voor jullie informatie,

Bjorn

Je hebt wel Sketchup Pro nodig om *.3ds te importeren. Je kan dan via Zmodeller, 3DS Max, of Gmax een DFF importeren met KAMS, dan exporteer je dát als *.3ds, dat importeer je in sketchup Pro.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...