Bjorn-Gta Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Hallo, Wat mij leuk zou lijken, is om in sketchup een Platte wagen, met een skihut erop te ''bouwen'' (Carnavalswagen) En zou ik deze dan ook in Gta sa kunnen krijgen? Zou ik hem dan kunnen vervangen met een Bagbox? Mvg, Bjorn Reageren
Tjerk Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Dat kan, maar er komt wel een hoop werk bij kijken. Je moet bijvoorbeeld het model eerst importeren in 3Ds Max. In dat programma moet je vervolgens dummies op de plek zetten van bijvoorbeeld de uitlaat, en van de deuren, en nog wat andere plekken. En dat moet vaak getest moet worden, want dat gaat maar zo fout. En daarna moet je je model op een speciale manier 'inkleuren' zodat Gta San Andreas het herkend. Er is op het moment ook niet een goede tutorial die uitlegt hoe je dat doet, in ieder geval, niet in het nederlands. Misschien moet ik die maar eens maken Reageren
Beagle Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Er is inderdaad geen tutorial over het ingame zetten van een voertuig. Hoewel ik die wel zou/ga maken Het beste is, om het bestaande model van het gewenste voertuig te importeren, precies kijken hoe dát model in elkaar steekt, en het dan ook zo maken Reageren
Bjorn-Gta Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Er is inderdaad geen tutorial over het ingame zetten van een voertuig. Hoewel ik die wel zou/ga maken Het beste is, om het bestaande model van het gewenste voertuig te importeren, precies kijken hoe dát model in elkaar steekt, en het dan ook zo maken Kan iemand mij dan een auto uit gta, sturen, Die ik in sketchup kan openen? Of is dit erg moeilijk? Bedankt alvast voor jullie informatie, Bjorn Reageren
Beagle Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Er is inderdaad geen tutorial over het ingame zetten van een voertuig. Hoewel ik die wel zou/ga maken Het beste is, om het bestaande model van het gewenste voertuig te importeren, precies kijken hoe dát model in elkaar steekt, en het dan ook zo maken Kan iemand mij dan een auto uit gta, sturen, Die ik in sketchup kan openen? Of is dit erg moeilijk? Bedankt alvast voor jullie informatie, Bjorn Je hebt wel Sketchup Pro nodig om *.3ds te importeren. Je kan dan via Zmodeller, 3DS Max, of Gmax een DFF importeren met KAMS, dan exporteer je dát als *.3ds, dat importeer je in sketchup Pro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.