NickyHendriks Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Hallo allemaal, Wanneer komt de DYOM Missie aangezien die al een paar maanden geleden werd gehouden. Want ik weet dat een missie maken lang duurt maar toch niet zo lang? BVD, Zammy Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Hallo allemaal,Wanneer komt de DYOM Missie aangezien die al een paar maanden geleden werd gehouden. Want ik weet dat een missie maken lang duurt maar toch niet zo lang? BVD, Zammy Een goede missie scripten kan makkelijk 3 maanden duren hoor. En dan moeten de bugs er ook nog eens uit gehaalt worden en kan de bedenker van de missie (weet ik veel wie uiteindelijk gewonnen heeft) het met een stukje niet eens is en dat ze dat ook helemaal moeten verbouwen voor hem/haar. Bovendien heb ik ergens gelezen dat ze pas ergens in September zouden beginnen. Vergeet niet dat mensen niet iedere dag zin hebben om te gaan scripten. (of SannyBuilder aan de praat te krijgen, na 2 jaar is het me nog niet gelukt dat pokke programma aan de praat te krijgen) Ik gok dat PatrickW en Dutchy3010 ongeveer 3 uur per week aan de missie besteden. De enigste die een perfecte missie in zo'n korte tijd kan maken is Barton Waterduck, de koning der .scm mods. Maar die is gestopt met modden. ( ) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Allereerst: onzin dat Barton de enige is die perfecte missies kan scripten. Er zijn zeker veel andere goede modders, denk daarbij aan Seemann, Illspirit, Demarest, en nog veel meer. Trouwens, ik betwijfel of Barton überhaupt een perfecte missie kan scripten, het ligt er ook maar net aan hoe moeilijk je de missie maakt. Ook op Rockstar kwaliteit, waar Patrick en ik naar streven, kan zelfs een goede modder als Barton geen perfecte missie maken en zeker niet in korte tijd. Ik vrees dat het spelen van de missie nog wel enige tijd zal duren, vooral omdat we er nauwelijks aan werken. We zijn op dit moment bezig met een andere mod, waarvoor we veel gemotiveerder zijn. Dat is natuurlijk erg belangrijk wil je ergens veel tijd in steken. Daarnaast kunnen we uiteraard niet heel de dag door scripten en komt GTA IV uit (dus wordt de belangstelling voor SA minder)... Kortom: de missie komt wel, maar dat zal ver in 2009 zijn. We willen namelijk een goede missie maken, en niet snel even afraffelen. Dat is niet leuk voor ons, en zeker ook niet voor jullie. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 We zijn op dit moment bezig met een andere mod, waarvoor we veel gemotiveerder zijn. Verklaar je nader. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 We zijn op dit moment bezig met een andere mod, waarvoor we veel gemotiveerder zijn. Verklaar je nader. Daar doen wij op dit moment nog geen uitspraak over, you shall see. ^^ Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 hoe zal die missie dan gaan? zomaar een vraagje:) Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Als degene die winnaar Jay; heeft ingestuurd. Er kunnen natuurlijk altijd kleine veranderingen optreden (zoals dat in editie 1 ook met de missie van GTA-Sheep gebeurde) doordat iets gewoonweg niet haalbaar is, maar dat is het idee van Jay; en dat zijn dus ook een beetje de hoofdlijnen.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 We zijn op dit moment bezig met een andere mod, waarvoor we veel gemotiveerder zijn.Verklaar je nader. Zie >hier<. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 We zijn op dit moment bezig met een andere mod, waarvoor we veel gemotiveerder zijn.Verklaar je nader. Zie >hier<. Dat ding is geschikt voor mij. Handige tool! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.