neo's Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 hoe kun je in een dors machine want als ik er in wil is hij altijd op slot en kun je een car of iets achter een tractor hangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) hoe kun je in een dors machine want als ik er in wil is hij altijd op sloten kun je een car of iets achter een tractor hangen 1)Schiet de kop af van de bestuurder en hij valt eruit,kruip er dan snel in. 2)Ja dat kan je met een tracktor met de rechter analoge stick kan je die haak bewegen van je tracktor. Bewerkt: 9 april 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) hoe kun je in een dors machine want als ik er in wil is hij altijd op sloten kun je een car of iets achter een tractor hangen 1)Schiet de kop af van de bestuurder en hij valt eruit,kruip er dan snel in. 2)Ja dat kan je met een tracktor met de rechter analoge stick kan je die haak bewegen van je tracktor. je moet met zon dorser over ventjes heen rijden B) :lol: Bewerkt: 9 april 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 hoe kun je in een dors machine want als ik er in wil is hij altijd op sloten kun je een car of iets achter een tractor hangen 1)Schiet de kop af van de bestuurder en hij valt eruit,kruip er dan snel in. 2)Ja dat kan je met een tracktor met de rechter analoge stick kan je die haak bewegen van je tracktor. hij heeft het over een dorser geen tractor <_< je moet met zon dorser over ventjes heen rijden B) Man lees ff goed: hoe kun je in een dors machine want als ik er in wil is hij altijd op sloten kun je een car of iets achter een tractor hangen Hij had het dus ook over de tracktor. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 hoe kun je in een dors machine want als ik er in wil is hij altijd op sloten kun je een car of iets achter een tractor hangen 1)Schiet de kop af van de bestuurder en hij valt eruit,kruip er dan snel in. 2)Ja dat kan je met een tracktor met de rechter analoge stick kan je die haak bewegen van je tracktor. hij heeft het over een dorser geen tractor <_< je moet met zon dorser over ventjes heen rijden B) Man lees ff goed: hoe kun je in een dors machine want als ik er in wil is hij altijd op sloten kun je een car of iets achter een tractor hangen Hij had het dus ook over de tracktor. <_< sorry, ik neem alles terug ik moet nog een keer op leesles gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 volgens mij heeft hij het over een Harverster om het graan te malen :lol: daar moet je tegenaan rijden en dan komt dat gasje als het goed is eruit ff neerknallen en de harverster overnemen PS: als je de harverster niet bedoelt sorry maar de harverster voldoet aan jouw beschrijving Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 volgens mij heeft hij het over een Harverster om het graan te malen :lol: daar moet je tegenaan rijden en dan komt dat gasje als het goed is eruit ff neerknallen en de harverster overnemen PS: als je de harverster niet bedoelt sorry maar de harverster voldoet aan jouw beschrijving Het is de Harvester,maar als je er tegen crasht rijd ie gewoon snel weg. Gewoon die gast zijn hoofd erafschieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 bij mij stapt hij uit ook als je ertegenaan slaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 maar bij mij gooit hij dan altijd de deur dicht en zit hij alsnog opslot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 maar bij mij gooit hij dan altijd de deur dicht en zit hij alsnog opslot moet je met een sniper zijn hoofd eraf schieten dan kan die dat niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) maar bij mij gooit hij dan altijd de deur dicht en zit hij alsnog opslot Raar bij mij sprint hij meteen naar mij toe als ik zijn harvester beschadig :blink: hij laat gewoon de deur open staan Bewerkt: 10 april 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GTA-Lover Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 je kan et ook soms gewoon stelen als er een ergens op een boerderij staat en dan maar gaan moordeeeeeeen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik heb er eens een stuk of 3 op een boerderij zien rijden, ik heb er toen eentje gepikt.met me auto het veld op gereden, voor die harvester gaan staan, en toen stopte die gewoon, rap gepikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.