Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Goeiemorgen GTAforum, Sommigen van jullie weten al dat ik bezig met een mod genaamd GTA:Tiberium Infection. Nu mijn vraag: In de mod zullen Tiberium velden komen, maar dan zal ik eerst een object moeten vervangen met de Tiberium plant. (Deze plant is door Beagle gemaakt, bedankt Beagle!) Weet iemand een boom of plant ,die niet zo vaak in SA voorkomt, waarmee ik hem kan vervangen? Of kan ik ook extra objecten in GTA stoppen? Alvast bedankt! Reageren
Beagle Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Je kan ook extra Objecten in SA stoppen, dat is niet zo moeilijk Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Je kan ook extra Objecten in SA stoppen, dat is niet zo moeilijk Zou je me willen uitleggen hoe dat moet? Reageren
K.O. Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Zou je me willen uitleggen hoe dat moet? Misschien eerst even deze tutorial doorlezen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.