peter99 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 eey ik wou gister in SF een paar huizen beroven maar overal stond er dat de politie onderweg was . weet iemand hoe dit komt ??? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HaVOC Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 misschien omdat je teveel geluid maakte ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 neey , ik ben heel erg stil. maar in LS zit er bijna nooit iemand. misschien een easter egg ??? ,zo van in LS zit niemand en in SF wel . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 neey , ik ben heel erg stil.maar in LS zit er bijna nooit iemand. misschien een easter egg ??? ,zo van in LS zit niemand en in SF wel . Easter-eggs zijn vaak verwijzingen of grappen die als zodanig te herkennen zijn. Minder bewonders in een wijk valt daar mi. niet onder... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 nee hij bedoelt als hij een huis in gaat in SF dat dan gelijk de politie komt.. dat komt omdat iemand je gelijk ziet.. Heel erg irritant , maar jah je moet hem gewoon dood schieten , uit het huis dan weer in gaan en dan is de bewoner nog steeds dood.. en kan je gewoon alles jatten zonder je in te houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 nee hij bedoelt als hij een huis in gaat in SF dat dan gelijk de politie komt.. dat komt omdat iemand je gelijk ziet.. Heel erg irritant , maar jah je moet hem gewoon dood schieten , uit het huis dan weer in gaan en dan is de bewoner nog steeds dood.. en kan je gewoon alles jatten zonder je in te houden heb ik ook altijd in sf daar zitten ze dan altijd op de bank, gewoon kapot schieten en weer naar buiten en binnen gaan(soms zitten er 2 dus uitkijken). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 misschien een easter egg ??? ,zo van in LS zit niemand en in SF wel . wat is LS & SF :-) Belasting Toegevoegde Waarde 't valt me trouwens op dat jij de meest rare dingen in SA tegenkomt. -zomaar wegrennende gangmembers -motormuizen -zomaar ontploffende brandweerman (die daaran wegrijd) -een beagle doet het niet goed doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 nou , -zo maar wegrennende gangmembers , denken dat er nog vaijanden zijn . -motormuizen ,een andere naam voor mensen in SA (San Andreas) die nog niet eens normaal op een motor kunnen rijden -brandweer die er gewoon mee wegrijd (weet ik hoe het komt) -beagle ,stond tussen een boom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 dat is dan niet vreemd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 wat is dan niet vreemd als vragen mag ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.