Sjorszzz Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Hallo, Steeds als ik een programma als limewire aan wil zetten, en ik klik op de snelkoppeling. Dan laad hij het programma een paar seconden en verder gebeurd er niks meer. Hij stopt gewoon met opstarten. Maar als ik de pc in veilige modes met netwerk mogelijkheden opstart dan kan ik bijv. limewire wel ineens opstarten. Dit is het zelfde met andere programma's zoals vuze.(azureus) Ik snap echt niet wat het probleem kan zijn. Want ik had dit probleem gister ineens. Toen heb ik de programma's die het niet meer deden opnieuw geinstalleerd. Daarna deden ze het weer. Maar nu 1 dag later is precies het zelfde probleem weer terug gekomen. En als ik de programma's nu opnieuw installeer dan helpt dit ook niet meer. Ook heb ik de programma's al als Administrator uitgevoerd. Maar ook dit helpt niks Weet iemand hier wat het probleem precies kan zijn? En hoe ik het kan oplossen? Want dit is echt zwaar irritant Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 LimeWire is een P2P programma, dus het is niet ondenkbaar dat je een virus binnen hebt gehaald die het programma blokt. Scan je PC eens met een anti-virus beveiliging. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 het kan zijn dat je een heel zware proces draait zoals windows update en dat maakt veel gebruik van je processors en daardoor is je computer slomer wacht even tot het progamma komt desnoods een uurtje Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 het kan zijn dat je een heel zware proces draait zoals windows update en dat maakt veel gebruik van je processors en daardoor is je computer slomer wacht even tot het progamma komt desnoods een uurtje Kan het dus een uur duren voor het programma opgestart is? En hoe komt het dat hij wel in de veilige modus meteen opstart en aan gaat? Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 het kan zijn dat je een heel zware proces draait zoals windows update en dat maakt veel gebruik van je processors en daardoor is je computer slomer wacht even tot het progamma komt desnoods een uurtje Kan het dus een uur duren voor het programma opgestart is? En hoe komt het dat hij wel in de veilige modus meteen opstart en aan gaat? Omdat dan dat proces niet draait, en de processor dus nergens mee bezig is (totdat je natuurlijk de opdracht geeft omdat programma te laden.). Toch lijkt me dit onwaarschijnlijk, als het probleem er altijd is. Probeer, zoals Sprunk al zei, je computer eens te scannen naar virussen en spyware, misschien dat er iets tussen zit wat de boel belemmert. Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Heb je dit alleen met P2P-programma's of ook met andere soorten programma's? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Heb je dit alleen met P2P-programma's of ook met andere soorten programma's? Ik heb dit met limewire en Vuze (azureus) en de virusscanner (northon internet securty) Ook heb ik dus Northon laten scannen een voledige systeem scan. Wel in veilige modus. Anders kan ik northon ook al niet gebruiken. Hij heeft 1 hoog risico gevonden. Maar kan dat bestand niet verwijderen. Dus ben ik naar de locatie van dat bestand gegaan en deze zelf verwijderd. Maar dit was niet het probleem. Want het probleem is er nu nog steeds. (ik heb wel na het verwijderen de pc al opnieuw opgestart, maar de programma's starten nog steeds niet op) Reageren
Dvt Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 (bewerkt) Probeer eens een registry cleaner zoals CCleaner. Bewerkt: 24 november 2008 door Dvt Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Probeer eens een registry cleaner zoals CCleaner. Nee want zoals je had kunnen lezen is het bestand die een bedreiging was al verwijderd Reageren
Wickedmen Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 nee nee ccleaner scant je register op fouten en herstelt ze ik weet zeker dat in je register je probleem ligt Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 (bewerkt) nee nee ccleaner scant je register op fouten en herstelt ze ik weet zeker dat in je register je probleem ligt Oh oke ik ga het meteen proberen. Ik hoop wel dat het gratis is. Edit het is niet gratis Bewerkt: 24 november 2008 door Sjorszzz Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 CCleaner is wel gratis hoor, ik gebruik hem ook Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Oke ik heb hem nu, maar hoe moet ik hem dan op de juiste manier gebruiken? Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Je klikt hem aan, dan start hij op. Dan klik je register en doe je een test, dan kun je de fouten herstellen, er word je gevraagt of je de veranderingen op wilt slaan, klik op ja en sla hem op. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Het werk niet, want er komen 16 fouten tevoorschijn. En als ik deze wil herstellen dan geeft hij alleen maar een oplossing aan. Er komt dan te staan: verwijder de register waarden. Ik weet wel welke waarden er worden bedoeld, maar er staat niet bij waarvan. Of de locatie van de fout. Dus heb ik er niet veel aan. Ook zegt het progje dat de fouten zijn hersteld. Maar als ik hem dan nog eens opnieuw laat scannen vind hij weer precies de zelfde fouten. Dus dat beteken dat de fouten helemaal niet zijn hersteld. Ik snap dr niks van. En ook is nog niet eens zeker dat dit mijn probleem gaat oplossen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.