Jump to content

ik kan geen mod instaleren

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik kan mijn mod niet instaliren heb aleen een moding programa maar als ik gta opstart en de save gam open loopt hij vast.

wat kan ik doen aan dit probleem.

alvast bedankt mikiy :cya:

Geplaatst:

1. Je hebt hem fout geinstalleert

2. Je hebt Versie 1.1 of 2 en die kun je niet modden zoals bij versie 1

3. de mod werkt gewoon niet.

Om wleke mod gaat het en hoe heb je hem geinstalleert?

Geplaatst:
hoe kan ik er agter kom welke versie ik heb????

Dan moet je even naar de locatie gaan waar je Sa hebt geinstalleerd.

Meestal is dit C/programfiles/Rockstargames/GTA San Andreas

Dan kijk je even in de map GTA San Andreas, daar moet als het goed is een map staan met de naam: Data in deze map vind je een map met de naam script.

Hierin staan 2 bestandjes als het goed is, main.scm en script.img.

Als het script bestandje 562 kb groot is heb je versie 2 en is dit bestandje 568 kb dan heb je versie 1.0 of 1.1

Hoe kan je zien welke versie 1 je hebt?

Start Sa op en als je in het begin menu komt waar je nieuw game en load game en exit aan kunt klikken komt.

Dan zou je rechts onder in de hoek v1.1 moeten zien staan.

Staat hier niks dan heb je gewoon versie 1 en kan je modden.

MAAR LET OP: ALS JE EEN NO CD CRACK HEB GEBRUIKT WERKT DEZE LAATSTE MANIER NIET MEER.

Geplaatst:
hoe kan ik er agter kom welke versie ik heb????

Dan moet je even naar de locatie gaan waar je Sa hebt geinstalleerd.

Meestal is dit C/programfiles/Rockstargames/GTA San Andreas

Dan kijk je even in de map GTA San Andreas, daar moet als het goed is een map staan met de naam: Data in deze map vind je een map met de naam script.

Hierin staan 2 bestandjes als het goed is, main.scm en script.img.

Als het script bestandje 562 kb groot is heb je versie 2 en is dit bestandje 568 kb dan heb je versie 1.0 of 1.1

Hoe kan je zien welke versie 1 je hebt?

Start Sa op en als je in het begin menu komt waar je nieuw game en load game en exit aan kunt klikken komt.

Dan zou je rechts onder in de hoek v1.1 moeten zien staan.

Staat hier niks dan heb je gewoon versie 1 en kan je modden.

MAAR LET OP: ALS JE EEN NO CD CRACK HEB GEBRUIKT WERKT DEZE LAATSTE MANIER NIET MEER.

Manier 1 hoeft niet, dat is voor savegames. Hij kan wel van toepassing zijn, maar in dit geval niet..daar ga ik dus ook niet verder op in.

Manier 2 is wel goed, maar dan kan er ook nog V2.00 staan. In dat geval en als er V1.01 staat, kan je niet modden. Maar wat moet je dan doen..? Deze patch downloaden. Even uitpakken met WinRAR en de in de patch beschreven stappen volgen.

Dat van de laatste kan ik niet controleren, ik gebruik dat ding niet :engel: Wat ik je wel kan vertellen is dat een NoCD-Crack soms V1.00 is, en je dus wél kan modden. Waarschijnlijk heeft de topicstarter die niet, want anders zou hij wel kunnen modden. Daarnaast kan je een NoCD-Crack niet patchen, want dan krijg je de melding: 'Unknown version'.

Ik hoop je genoeg op weg geholpen te hebben... :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...