Jump to content

zamg0d1 laatste werkjes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Na een tijdje niks gedaan te hebben had ik zin om weer iets te maken:

zamg0d1-Tekst.jpg

I-Love-only-You.jpg

Untitled-1.gif

Rates en Comments Please :eten:

Dit heb ik net nog gemaakt voor Remi-X

REMI-X-Sig.gif

Remi-X-Avatar.gif

Nog net gemaakt voor anderen:

thomas1010-sig.gif

Revolution-Designes-Sig.gif

Bewerkt: door zamg0d1

Jeuh mn nieuwe plaatjes zien er wel lol uit :D

Simpel maar leuk. 9/10, maar das natuurlijk voor mij, dus bedoel ik dat de plaatjes goed zijn afgestemd op wat ik wilde.

Jouw plaatjes zijn ook wel goed gelukt ^_^

8/10 :eten:

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Die eerste vind ik wel mooi maar die 2e...

Die van Remi-X, kun je die ook voor mij maken? :7

Geplaatst:

Is goed hoor. Alleen die Foto komt niet :N Die is alleen voor Remi. Want die kon ik op die manier juist mooi doen

Geplaatst:

Is goed hoor. Alleen die Foto komt niet :N Die is alleen voor Remi. Want die kon ik op die manier juist mooi doen

Bedankt zamg0d1!

Geplaatst:

Bedankt zamg0d1!

Hier is ie:

[IMG=http://i303.photobucket.com/albums/nn143/zamg0d1/Revolution-Designes-Sig.gif]

Geplaatst:

Bedankt zamg0d1!

Hier is ie:

[IMG=http://i303.photobucket.com/albums/nn143/zamg0d1/Revolution-Designes-Sig.gif]

Heel erg bedankt!

Geplaatst:
kan jij ook een voor mij a.u.b. maken van Remi-X.

Ìs goed hoor ^_^

thomas1010-sig.gif

[center][IMG=http://i303.photobucket.com/albums/nn143/zamg0d1/thomas1010-sig.gif][/center]

Geplaatst:

De o zo populaire sig is erg simpel, een tekst met een rand, das alles. Daarentegen kunnen simpele designs wel mooi zijn, maar dat is niet in dit geval zo naar mijn mening. Die andere drie zijn ook niet spectaculair. In sommige gevallen is een splatterbrush leuk, maar niet altijd en te veel kan ook. Ik vind ze geen van allen echt denderend. Sorry :puh:

Geplaatst:
De o zo populaire sig is erg simpel, een tekst met een rand, das alles. Daarentegen kunnen simpele designs wel mooi zijn, maar dat is niet in dit geval zo naar mijn mening. Die andere drie zijn ook niet spectaculair. In sommige gevallen is een splatterbrush leuk, maar niet altijd en te veel kan ook. Ik vind ze geen van allen echt denderend. Sorry :puh:

Ik weet het. Het is heel simpel. Het idee komt van Remi-X die het aan mij vroeg :7 En wat zijn me cijfers?

Vind het wel geinig, maar inderdaad erg simpel. Ik heb er dus ook 1.

@Remi: Het is zijn werk, en hij mag weten wat hij er mee doet. Wees blij dat hij het voor je wilt doen.

@Hieronder: Nee, ik geef je geen 1, ik zeg dat ik ook zo'n sig + avatar heb. Dat bedoel ik met: Ik heb er dus ook 1. :7

Bewerkt: door Visser23

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...