NickyHendriks Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Vind het wel geinig, maar inderdaad erg simpel. Ik heb er dus ook 1. @Remi: Het is zijn werk, en hij mag weten wat hij er mee doet. Wees blij dat hij het voor je wilt doen. Een 1 omdat het simpel is? Een signature mag toch ook weinig tot geen effecten hebben? Zoals ik hier wel eens gelezen heb: Less is More. Reageren
Kloep Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 De o zo populaire sig is erg simpel, een tekst met een rand, das alles. Daarentegen kunnen simpele designs wel mooi zijn, maar dat is niet in dit geval zo naar mijn mening. Die andere drie zijn ook niet spectaculair. In sommige gevallen is een splatterbrush leuk, maar niet altijd en te veel kan ook. Ik vind ze geen van allen echt denderend. Sorry Ik weet het. Het is heel simpel. Het idee komt van Remi-X die het aan mij vroeg En wat zijn me cijfers? Ik denk niet dat je die wilt weten Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 De o zo populaire sig is erg simpel, een tekst met een rand, das alles. Daarentegen kunnen simpele designs wel mooi zijn, maar dat is niet in dit geval zo naar mijn mening. Die andere drie zijn ook niet spectaculair. In sommige gevallen is een splatterbrush leuk, maar niet altijd en te veel kan ook. Ik vind ze geen van allen echt denderend. Sorry Ik weet het. Het is heel simpel. Het idee komt van Remi-X die het aan mij vroeg En wat zijn me cijfers? Ik denk niet dat je die wilt weten Ikke wel Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Dit topic stinkt! Ik bedoel goed gewerkt echt heel mooi. Bewerkt: 25 november 2008 door End Of The Riot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.