Jump to content

zamg0d1 laatste werkjes

Recommended Posts

Geplaatst:
Vind het wel geinig, maar inderdaad erg simpel. Ik heb er dus ook 1.

@Remi: Het is zijn werk, en hij mag weten wat hij er mee doet. Wees blij dat hij het voor je wilt doen.

Een 1 omdat het simpel is? Een signature mag toch ook weinig tot geen effecten hebben? Zoals ik hier wel eens gelezen heb: Less is More.

Geplaatst:
De o zo populaire sig is erg simpel, een tekst met een rand, das alles. Daarentegen kunnen simpele designs wel mooi zijn, maar dat is niet in dit geval zo naar mijn mening. Die andere drie zijn ook niet spectaculair. In sommige gevallen is een splatterbrush leuk, maar niet altijd en te veel kan ook. Ik vind ze geen van allen echt denderend. Sorry :puh:

Ik weet het. Het is heel simpel. Het idee komt van Remi-X die het aan mij vroeg :7 En wat zijn me cijfers?

Ik denk niet dat je die wilt weten :7

Geplaatst:
De o zo populaire sig is erg simpel, een tekst met een rand, das alles. Daarentegen kunnen simpele designs wel mooi zijn, maar dat is niet in dit geval zo naar mijn mening. Die andere drie zijn ook niet spectaculair. In sommige gevallen is een splatterbrush leuk, maar niet altijd en te veel kan ook. Ik vind ze geen van allen echt denderend. Sorry :puh:

Ik weet het. Het is heel simpel. Het idee komt van Remi-X die het aan mij vroeg :7 En wat zijn me cijfers?

Ik denk niet dat je die wilt weten :7

Ikke wel :eten:

Geplaatst: (bewerkt)

Dit topic stinkt! :7

Ik bedoel goed gewerkt echt heel mooi. :kots:

Bewerkt: door End Of The Riot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...