Aquare Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Hallo, ik wist niet zo goed waar dit te plaatsen, dan maar hier. Ik wil nu weer GTA spelen na 1jaar ong. ik had toendertijd geen idee wat een backup was en heb dus rakelings mods geinstalleerd. Nu zijn bijna al mijn wapens aangepast en de broeders van de ziekenauto. Ik wil nu dus graag Vigliante missies doen, maar het probleem is dat als ik in een politieauto ga zitten, ik op 2 druk dat het spel dan vastloopt. Ik wil dus graag die Mods Deinstalleren zodat het spel wordt zoals hij was, Met mijn savegames. Ik heb al geprobeerd: Overnieuw installeren, het mapje SA helemaal verwijderd, savegames bewaard. opnieuw installeren. Help? Aquare Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Als je gewoon alles van GTA SA verwijderd op je save games na, en dan herinstalleer je GTA SA dan moet alles het gewoon doen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Als je hem opnieuw installeert zijn alle modificaties in 1 keer weg. De savegames die je had behoud je gewoon. Daar hoef je je dus niet over in te zitten. Als je hem al opnieuw hebt geinstalleert, dan heb je toch iets fout gedaan. Ik denk dat je alleen de snelkoppeling eraf hebt gegooid. Ga naar Configuratie scherm --> Software --> Verwijder San Andreas. Installeer hem dan opnieuw. Alle mods zijn dan verwijderd en de savegames heb je nog. Tenzij je die zelf al hebt verwijderd. Maar daar hoef je niet over in te zitten want hier kan je savegames downloaden. Maar pas wel op. Je moet de goede savegame downloaden want er zijn 2 versies. Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Als je weet welke versie savegame je hebt, download je de goede. Mocht je er niet uitkomen, vraag dan even. Succes Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Je kan ook zien welke versie je hebt aan de hand van het menu. Er staat: Ik heb: Niks V1 V1.01 V1.01 V2 V1 Dan wil ik nog even voortbouwen op de post van Visser23. Het is simpeler om gewoon "Uninstall San Andreas" aan te klikken en dan de stappen te volgen. "Uninstall San Andreas" staat bij: "Start" =>Alle programma's => "Rockstar Games" => "Gta: San Andreas" => "Uninstall Gta: San Andreas." Want als ik een programma verwijder via het configuratiescherm, dan laat hij nog allerhande mappen achter. Als je de "Uninstall"-funcite gebruikt niet. Succes. Bewerkt: 23 november 2008 door MegaPilot Reageren
Aquare Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Ik heb alles al gedaan wat je hebt gezegt Visser, maar waar staan die 2bestandjes voor V2 en V1? want ik heb wel een SA Downgrader patch er over heen gegooid. Deze Edit: Ik heb V1. er staat niks in mijn menu. Bewerkt: 23 november 2008 door Aquare Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Ik heb alles al gedaan wat je hebt gezegt Visser, maar waar staan die 2bestandjes voor V2 en V1? want ik heb wel een SA Downgrader patch er over heen gegooid.Deze Dus je hebt V2, aangezien je ehbt gedowngrade. Als je hebt gedowngrade, dan blijft je versie V2, je maakt 'm alleen moddable. Klik hier om een 100 % Savegame voor V2 te downloaden. Deze moet je in je Gta: San Andreas User Files zetten. Daarna moet je de Savegame 'uitpakken'. Dit doe je met Winrar. Succes. Edit: Dus je hebt V1. Klik hier om een 100 % Savegame voor V1 te downloaden. De stapjes die je moet volgen blijven hetzelfde. Als je V1 hebt, dan moet je de Downgrader-Patch niet installeren. V1 is al moddable op zich. Je kan 'm ook niet moddable maken, dit doe je door de NoMoreHotCoffee-Patch te installeren. Verwijder die Downgrader-Patch van jou maar. Als je neveneffecten ondervindt door die Patch te gebruiken, herinstalleer SA dan maar. Gebruik dan NIET die patch! Succes. @ hieronder: Ik heb V2, en ik heb gedowngrade met de Patch. Bij mij blijft er V2 staan, dus dat geldt dan toch ook voor de Savegames? Bewerkt: 23 november 2008 door MegaPilot Reageren
Donwell Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Waarom dat hele gedoe met savegames? Aquare geeft aan dat hij zijn savegames heeft behouden, dus daar hoef je niet over in te zitten. Op het moment dat je de patcher gebruikt, blijven je main.scm en script.img hetzelfde, alleen de .exe wordt aangepast waardoor je kunt modden. Als je dus het spel opnieuw installeert, gebeurt er niks met je de main.scm en script.img, noch met je savegames. Kort samengevat, Aquare, je hoeft het spel alleen maar opnieuw te installeren.. Dan is alles al opgelost. Btw, MegaPilot: De versie die je in het menu ziet, is voor het modden, NIET voor de savegames. Bewerkt: 23 november 2008 door Donwell Reageren
Aquare Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Als ik een Savegame download, en laad, doet hij het al helemaal niet. Hij slaat op zwart scherm en verder doet hij niks. edit: ik wil het spel gewoon kunnen spelen, zelf de storyline uitspelen enz. ik ben nu bij Maddogs' Rhymes(die moet ik nu doen) Verder heb ik alle missies al af (BS,CV,R,S) enz. Bewerkt: 23 november 2008 door Aquare Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Als ik een Savegame download, en laad, doet hij het al helemaal niet. Hij slaat op zwart scherm en verder doet hij niks. Dan heb je een verkeerde Savegame gedownload. Maar door deze hele toestand begrijp ik al helemaal niet of je V1 of V2 hebt. Probeer ze alletwee eens, eentje ervan moet wel werken. Succes. Reageren
Aquare Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ze werken bijde niet. Bij V1 Zegt SA van er is een fout in sa_exe Bij V2 slaat SA op zwart scherm en doet niks meer, als ik mijn Taakbeheer open(Control-alt-del) dan staat er GTA SA reageert niet. Reageren
Donwell Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Dus als ik het goed begrijp wil je dus gewoon opnieuw beginnen met de storyline (*Hint naar de anderen..*), en loopt het spel vast op het moment dat je Vigilante start? Goed, om alles nog eens een keer langs te gaan (ik snap er zelf niks meer van door dat savegame-gedoe:) Heb je het spel al eens opnieuw geïnstalleerd? Zo ja, hoe heb je het spel verwijderd? Normaal gesproken zouden alle mods verwijderd moeten zijn door een herinstallatie.. Als dat niet zo is, dan heb je waarschijnlijk iets verkeerd gedaan. Daarnaast kun je ook nog eens proberen om het spel helemaal uit het register te verwijderen (wat je kunt doen met het programma RegCleaner), zodat je zeker weet dat het hele spel verwijderd is. Bewerkt: 23 november 2008 door Donwell Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik heb zelf ook een keer dat probleem gehad en na het herinstalleren deed het spel het gewoon weer, maar hij stond wel weer op V2. Ik behield m'n savegames die echter nog V2 waren en ik kon weer gewoon verder spelen. Reageren
Aquare Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Dus als ik het goed begrijp wil je dus gewoon opnieuw beginnen met de storyline (*Hint naar de anderen..*), en loopt het spel vast op het moment dat je Vigilante start? Goed, om alles nog eens een keer langs te gaan (ik snap er zelf niks meer van door dat savegame-gedoe:) Heb je het spel al eens opnieuw geïnstalleerd? Zo ja, hoe heb je het spel verwijderd? Normaal gesproken zouden alle mods verwijderd moeten zijn door een herinstallatie.. Als dat niet zo is, dan heb je waarschijnlijk iets verkeerd gedaan. Daarnaast kun je ook nog eens proberen om het spel helemaal uit het register te verwijderen (wat je kunt doen met het programma RegCleaner), zodat je zeker weet dat het hele spel verwijderd is. Nou kijk, ik ben nu dus net voorbij de missie 'Life's A Beach' en ik wil gewoon verder met die game. Dus niet overnieuw beginnen. Ik vondt vroeger Maddoggs rhymes een moelijke missie, dus ik wil vigliante doen voor bodyarmor, ik loop terug naar Johnson House, save mn game en ga naar mn garage, ik stap in de politieauto die daar staat er rij grove street op. ik druk op '2' en er staat in beeld Vigliante maar het spel loopt vast, ik kan niks meer en alle peds enzo staan ook stil. De muziek van de radio is gestopt. Ik Installeer op het moment de game weer, ik heb hem verwijderd via start>alle progs.>rockstar games>san andreas>Uninstall San Andreas. ik heb daarna de map Rockstar games verwijdert. ...EDIT: install klaar, als ik mijn savegame wil spelen moet ik die downgrader er op zetten, anders blijf het balkje van laden halverwege hangen.. Mvg, Aquare. EDIT2: ik heb een aangepaste gta3.img omdat ik met de IMG-tool vanalles heb lopen installeren, en geen backup. Oftewel mijn spel is Verkracht[/font]. Bewerkt: 23 november 2008 door Aquare Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 (bewerkt) blaaaaaaaaaaablablablabla Oké...als ik het goed begrijp, komt het neer op het volgende: Je hebt je spel geherinstalleerdDat is goed, al je modificaties zijn verwijderd en je hebt je oorspronkelijke versie (welke dat dan ook maar mag zijn) weer terug. Je wilt verder met je savegame Als je je spel laadt, blijft hij hangen (corrigeer me als ik dat fout uit je bericht opmaak)Dat ligt dan aan de versie van de savegames. (kalm blijven heren Visser en MegaPilot.. ) Je wilt patchenWaarom? Als je wilt patchen, moet je dat doen om de versie van het modden te veranderen, niet die van de savegames (lees: welke savegames je kan spelen, niet de versie van je savegames veranderen). Je hebt een aangepaste 'gta3.img'Gaat moeilijk, tenzij je een backup (maar je wist toch niet wat dat was??) van je 'gta3.img' had gemaakt en die weer in je spel hebt geplakt. Om nu niet meteen alles uit te gaan leggen en even één ding vast te stellen: kan je nu wel gewoon een nieuw spel starten en vigilante doen? Zo ja, kan je een opgeslagen spel laden en daarmee vigilante doen? Bewerkt: 24 november 2008 door VWO-er Reageren
Aquare Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Het helpt allemaal helemaal NIKS Alle mappen weg+Regcleaner+Systeem Herstel+Herinstallatie Alle mods zitten er nog op en SA crasht als ik Vigilante opstart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.