.Timothy Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Heb je 'gta_sa.set' al eens verwijderd? Dat bestand is te vinden in 'GTA San Andreas User Files', welke valt te vinden in de map 'Mijn Documenten'. Reageren
Aquare Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Het werkt niet alle mods nog steeds geinstalleerd (brass knuckle, spraycan) vigilante loopt nog steeds vast Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 (bewerkt) Had je GTA San Andreas toevallig meerdere malen geïnstalleerd en start je nu een andere, nog steeds geïnstalleerde variant? Installeer hem eens ergens anders in een andere map en start hem niet op via een snelkoppeling, maar via 'gta_sa.exe' (in de hoofdmap, waar je hem installeert). Bewerkt: 27 november 2008 door VWO-er Reageren
J-star Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 verken je snelkoppeling dan komt er o.a. een Setup bestandje te staan. dan opnieuw installeren, en eerst je savegame ergens anders neerzetten. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Het helpt allemaal helemaal NIKSAlle mappen weg+Regcleaner+Systeem Herstel+Herinstallatie Alle mods zitten er nog op en SA crasht als ik Vigilante opstart. Een tip. Raak niet gefrustreerd. In je frustratie ga je rare dingen posten die wat onvriendelijk over kunnen komen.(niet dat dat zo is) Zoek eens met google een downloadbare gta3.img en kijk of hij het dan doet. En weet je zeker dat je alleen maar gta3,img hebt gemod? GTA freakje EDIT: ik heb wat rondgekeken. Er zijn veel downloadbare gta3.img bestanden. Het zijn alleen torrents en dat is illegaal. En daar mogen we niet mee helpen op het forum. Bewerkt: 30 november 2008 door GTA freakje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.