Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Een abstract smudgewerkje :)

smudge2.png

smudge22.png

Mwah, ik vind hem niet zo heel goed..

Die smudge kon veel beter, Deze tut is echt perfect voor abstract: http://planetrenders.net/forums/index.php?showtopic=99252

Daarnaast vind ik het lichtinval die een soort contrast veroorzaakt wel erg mooi.

En de eerste versie vind ik duidelijker met die border.

Nja, ik weet wel zeker dat je beter dan dit kunt.

Dit geef ik een magere 7

Geplaatst:

No offense maar de outcome in die tut is iets dat ik maakte toen ik net begon met PS

Het is te makkelijk en het heeft geen diepte...

Maar toch bedankt voor de rate..

Geplaatst:

Pff Carl, cultuurbarbaar.. :7

Maargoed, zal ik alweer eens raten.

Allereerst Dizzee ben ik telkens in ieder topic die je hier maakt erg onder de indruk van je skills. Gisteren met je Distorted tag viel mijn mond haast open! Ik kan haast niet anders dan dit werk een goeie 9/10 geven.

Maar kijk, abstract is niet echt wat voor mij geweest qua designs maken, alhoewel ik er wel heel erg van hou. in deze signature valt zeker de lightning op. Deze vind ik erg geslaagd. Het laat je het mystieke geven in fantasie. En zo laat de diepte ook zijn werk doen. Ik zie er een gevarieerd patroon in ook eigenlijk. Een erg leuk motief op de linkerkant is zeker passend. De border daarintegen vind ik een tikkeltje minder. Je kon hier misschien boven en onder de dikke balken hebben gezet die ik bijna altijd gebruik hahaa :D. Maargoed, ik heb op de tag niet veel op aan te merken. Ik vindt 'm zeker zeer geslaagd :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...