AXIO Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Is het mogelijk om de trial version opnieuw te downloaden, zoja heb ik wat hulp nodig Reageren
Jay; Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Is het mogelijk om de trial version opnieuw te downloaden, zoja heb ik wat hulp nodig Legaal is dat niet mogelijk. Ze geven je bewust een maand zodat je Photoshop uiteindelijk kan kopen als het je bevalt. Je zou natuurlijk wel op een andere computer opnieuw de Trial version kunnen downloaden. Verder dan dit mogen wij je niet helpen. Reageren
lexus123 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Is het mogelijk om de trial version opnieuw te downloaden, zoja heb ik wat hulp nodig Je kan het misschien op een andere computer downloaden en het dan op een externe hardeschijf/stickie zetten. Die plug je dan weer in je eigen computer en zet je programma over van externe hardeschijf/stickie naar je eigen computer. Ik weet niet of dit mogelijk is maar het is het proberen waard. Reageren
AXIO Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Is het mogelijk om de trial version opnieuw te downloaden, zoja heb ik wat hulp nodig Je kan het misschien op een andere computer downloaden en het dan op een externe hardeschijf/stickie zetten. Die plug je dan weer in je eigen computer en zet je programma over van externe hardeschijf/stickie naar je eigen computer. Ik weet niet of dit mogelijk is maar het is het proberen waard. Heb wel een 2e computer thuis maar dat is een windows 98 dus zal het downloaden daar wel niet lukken, bedankt voor jullie reacties nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.