Jump to content

Adobe CS2 Trial version opnieuw downloaden?

Recommended Posts

Geplaatst:
Is het mogelijk om de trial version opnieuw te downloaden, zoja heb ik wat hulp nodig :cya:

Legaal is dat niet mogelijk. Ze geven je bewust een maand zodat je Photoshop uiteindelijk kan kopen als het je bevalt. Je zou natuurlijk wel op een andere computer opnieuw de Trial version kunnen downloaden. Verder dan dit mogen wij je niet helpen.

Geplaatst:
Is het mogelijk om de trial version opnieuw te downloaden, zoja heb ik wat hulp nodig :cya:

Je kan het misschien op een andere computer downloaden en het dan op een externe hardeschijf/stickie zetten. Die plug je dan weer in je eigen computer en zet je programma over van externe hardeschijf/stickie naar je eigen computer. Ik weet niet of dit mogelijk is maar het is het proberen waard.

Geplaatst:

Je kan het misschien op een andere computer downloaden en het dan op een externe hardeschijf/stickie zetten. Die plug je dan weer in je eigen computer en zet je programma over van externe hardeschijf/stickie naar je eigen computer. Ik weet niet of dit mogelijk is maar het is het proberen waard.

Heb wel een 2e computer thuis maar dat is een windows 98 dus zal het downloaden daar wel niet lukken, bedankt voor jullie reacties nog ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...