Jump to content

Gta 4 loopt altijd vast


rockydeagle

Recommended Posts

Ik heb sinds kort gta 4 aangeschaft op de xbox 360.

Het probleem is dat als ik 5 a 10 minuten speel dat hij vast loopt en dat ik mijn xbox 360 terug mag opstarten.

Maar daar houd het echter nie bij op want als ik hem dan terug start dan heb ik na circa 10 minuten opnieuw het probleem... en zo kan je eeuwig doorgaan.

Zijn er soms nog mensen met dit probleem want het is echt balen ik heb mijn kasticketje weggegooid dus kan ik waarschijnlijk geen andere disc gaan halen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk begint je Xbox 360 te overlijden vanwege het beruchte Red Ring Of Death probleem. LAat je Xbox eens een tijdje aanstaan, als hij vastloopt.(een uur ofzo)

LAat hem dan een tijdje afkoelen(~10 minuten) en zet hem opnieuw aan. Waarschijnlijk loopt hij nu na een kortere tijd vast, of je ziet 3 rode lampjes op je Xbox branden.

Herhaal dit als je geen 3 rode lampjes ziet.

Na een tijdje zul je dus de 3 rode lampjes zien, en dan moet je de Xbox helpdesk even bellen, ze zullen je verder helpen en dan krijg je hopelijk zo snel mogelijk een nieuwe/gerepareerde Xbox krijgen.

Ik DENK dat het dit probleem is, maar weet het niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je dit ook bij andere games, of alleen GTA? Misschien moet je GTA dan eens opnieuw installeren (als dat zo werkt op de XDoos, heb er namelijk zelf geen).

Als je daadwerkelijk een RRoD hebt, kan je misschien je X-Box eens proberen te repareren op de manier zoals deze gast het heeft gedaan:

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Als je daadwerkelijk een RRoD hebt, kan je misschien je X-Box eens proberen te repareren op de manier zoals deze gast het heeft gedaan:

*Filmpje*

Dit is een eenmalige fix, iedere keer voor het spelen moet je dat doen namelijk.

Daarmee repareer je hem dus niet ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk begint je Xbox 360 te overlijden vanwege het beruchte Red Ring Of Death probleem. LAat je Xbox eens een tijdje aanstaan, als hij vastloopt.(een uur ofzo)

LAat hem dan een tijdje afkoelen(~10 minuten) en zet hem opnieuw aan. Waarschijnlijk loopt hij nu na een kortere tijd vast, of je ziet 3 rode lampjes op je Xbox branden.

Herhaal dit als je geen 3 rode lampjes ziet.

Na een tijdje zul je dus de 3 rode lampjes zien, en dan moet je de Xbox helpdesk even bellen, ze zullen je verder helpen en dan krijg je hopelijk zo snel mogelijk een nieuwe/gerepareerde Xbox krijgen.

Ik DENK dat het dit probleem is, maar weet het niet zeker.

Kan niet want mijn xbox is nog maar een week oud..

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk begint je Xbox 360 te overlijden vanwege het beruchte Red Ring Of Death probleem. LAat je Xbox eens een tijdje aanstaan, als hij vastloopt.(een uur ofzo)

LAat hem dan een tijdje afkoelen(~10 minuten) en zet hem opnieuw aan. Waarschijnlijk loopt hij nu na een kortere tijd vast, of je ziet 3 rode lampjes op je Xbox branden.

Herhaal dit als je geen 3 rode lampjes ziet.

Na een tijdje zul je dus de 3 rode lampjes zien, en dan moet je de Xbox helpdesk even bellen, ze zullen je verder helpen en dan krijg je hopelijk zo snel mogelijk een nieuwe/gerepareerde Xbox krijgen.

Ik DENK dat het dit probleem is, maar weet het niet zeker.

Kan niet want mijn xbox is nog maar een week oud..

Ja, maar als je hem veel gebruikt hebt en evt. in een klein kast stopt, dan kan dat wel zo zijn.

En weet niet of je de Falcon mobo hebt of de oude.

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt mij alsof je X-Box gewoon te warm wordt.

Probeer hem eens gewoon open neer te zetten (dus niet in een kast of iets maar vrij in de kamer)

Kijk dan eens of je nog steeds het probleem hebt. Als ik het zo lees is het puur dat je X-Box te warm wordt en zich dus niet voldoende kan koelen.....

Nogmaals dit is mijn vermoeden. Kijk maar of je er iets mee kan.

Sterkte in ieder geval met je probleem en ik hoop voor je dat het snel opgelost is :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...