VW-Junkos Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Voor vandaag uhm.. Pluspunten ------------ Niet erg koud Zon scheen lekker Hoefde geen jas aan te doen om ergens heen te gaan Mooi plaatje. Minpunten ----------- Redelijk koud conclusie: 6.8/10. ! Reageren
Issie3222 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Niet zo lekker! De voordelen van het weer was dat het toch nog wel even ging schijnen. De Nadelen ervan was dat het grotendeels van de dag alleen maar ging regenen en hagelen en het ontzettend koud was, dus dat was niet zo'n pretje! Cijfer voor het weer: 4.8/10 Reageren
VW-Junkos Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Pluspunten ------------ - Zon - Mooi uitzicht - Heldere blauwe lucht - Witte wolken - Geen Regen of dergelijke. - Lekker fris - Geen wind Minpunten ----------- - Koud - geen weer om buiten in te zijn - veel koude briesjes Ik kom zelf uit op een redelijke 6.5 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 sneeuw, glad, was iemand gevallen met de fiets vanmorgen had een gat in z'n hoofd met bloed zag er ranzig uit, en verder een 7 Reageren
VW-Junkos Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 pluspuntne niet kyud elekekr weetjth elejkke rmiioiutiziehuct minpeunjen gveen 8 Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 pluspuntneniet kyud elekekr weetjth elejkke rmiioiutiziehuct minpeunjen gveen 8 Watta watta?? Reageren
Jowx Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Laat maar rusten, meneer is al verbannen voor dit soort ongein.. Ontopic bitte.. Reageren
Torritor Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Het was bewolkt en koud. Dus, een 8.2. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Nadeel: Koud, tegenwind, donker, (vannacht was het nat) dus vandaag drek op de weg. Pluspunten: Handschoenen, wind mee. 6.7 Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Vond het allemaal wel meevallen. Vond het niet echt super koud maar was ook niet super mooi weer een 7 voor vandaag. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 +: mooi wolken, geen regen, koud -: te veel wolken, rap donker 6,5/10 Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Lekker weertje was het vandaag, ik had het zelfs warm.. Lekker droog, blauwe lucht en zon Eindelijk weer is de zon gezien Helaas was het wel té snel donker, waardoor het cijfer zakt.. 7/10 (anders was het een 9, als het langer licht bleef) Bewerkt: 6 december 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Gino99 Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Echt *** weer hier vandaag xD..De hele dag grijs en ook buien.Alleen de temp viel nog wel mee.. Een 3 dus Reageren
studio dewolf Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 Ijzel is wel leuk maar te koud is iets minder 7/10 Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 4 graden. maar gelukkig was ik wel warm gekleed. Hoewel. de kou ging wel door mijn handschoenen heen. dus ik had weer bevroren vingertjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.