Dexist Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Geplaatst: 1 juni 2016 Schijtweer. Echt, ik loop even naar de winkel en terug, direct al weer nat van 't zweet . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Geplaatst: 1 juni 2016 Een dikke 0, had op de snelweg geen zicht meer en bijna aquaplaned de vangrail in gegaan, uiteindelijk nog maar met 50/60 over de snelweg heen. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Geplaatst: 1 juni 2016 10 Van regen word ik kalm Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 juni 2016 Rapport Geplaatst: 10 juni 2016 2/10, ik heb echt helemaal niets met warm weer. <_< Reageren
NicolaB Geplaatst: 10 juni 2016 Rapport Geplaatst: 10 juni 2016 2/10, ik heb echt helemaal niets met warm weer. <_< Waar zijn die zomerse flamboyante méditerranée-genen van je?!? Valt overigens wel mee qua warm weer Zeker lekker weer om lekker rond te fietsen, niet te warm maar ook niet te koud 8/10 Reageren
SpacyColours Geplaatst: 11 juni 2016 Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 2/10, ik heb echt helemaal niets met warm weer. <_< Waar zijn die zomerse flamboyante méditerranée-genen van je?!? Valt overigens wel mee qua warm weer Zeker lekker weer om lekker rond te fietsen, niet te warm maar ook niet te koud 8/10 Nou, ik werk al de hele week zowel binnen als buiten en overal heb ik het in mijn t-shirtje te warm. De laatste dagen ben ik ook een beetje ziek, dat helpt natuurlijk ook niet echt, maar als ik zo weer naar buiten ga, vind ik het niet erg als er een paar druppels vallen of een licht briesje opsteekt. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 11 juni 2016 Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 Ineens een 10, zit in de achtertuin, heerlijk zachtbewolkt zonnetje maar prima temperatuurtje, goed boek en ... heerlijk! Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 juni 2016 Rapport Geplaatst: 11 juni 2016 Nou, ik werk al de hele week zowel binnen als buiten en overal heb ik het in mijn t-shirtje te warm. De laatste dagen ben ik ook een beetje ziek, dat helpt natuurlijk ook niet echt, maar als ik zo weer naar buiten ga, vind ik het niet erg als er een paar druppels vallen of een licht briesje opsteekt. Dan wordt je misschien nog meer ziek Nee, maar idd. Ik hou ook wel van een beetje afwisseling. Dat houd de natuur ook mooi In de ochtend is het nog lekker fris en in de avond is de zon ook iets minder scherp, dan vind ik het meestal op z'n lekkerst. Maar ik klaag niet hoor. Ik vind 't heulemoal mooi. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 12 juni 2016 Rapport Geplaatst: 12 juni 2016 Weather: Drizzle Wie heeft die setting gekozen vandaag? Temperatuur blijft overigens aangenaam, een 6. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 november 2016 Rapport Geplaatst: 8 november 2016 Brrr... Koud! 1/10 Reageren
RUBENN Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 Koud en regen. Een twee voor de moeite. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 november 2016 Rapport Geplaatst: 10 november 2016 Brrr... Koud! 1/10 Alleen maar erger geworden... mathematical fallacy/10 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 november 2016 Rapport Geplaatst: 10 november 2016 2/10. Koud klote weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.