Jump to content

[WIP]Italian Mafia House


Recommended Posts

Geplaatst:
ja het ziet er niet uit :D

maar ik weet niet goed hoe ik dat moet doen :dans:

en altublieft zou iemand uit deze functie alleen het koopding willen halen

please :engel:

mij lukt het niet :cry:

grz

ey

hoe bedoel je precies?

bedoel je dat je moet kunne opslaan als je dat icoontje pakt?,

dat dat icoontje er nooit komt te staan? of iets heel anders?

volgens mij wat jij bedoel is heel simpel

gewoon deze code verwijderen, maar ik

weet niet of je dit bedoelt

0213: $1A1 = create_pickup -17 (PICKUPSAVE) type  3 at  74.968  1097.601  24.502

later,

Geplaatst:

nee ik heb een missie van een tut gekopiert en ietwat eraan veranderd maar die werkt niet

nu wil ik alleen het koopding overhouden en de rest weg en dat lukt mij niet

de missie staat in de bijlage van mijn vorige post

ben een beetje met mijn nieuwe missie bezig geweest en stuit weer eens op een probleem

de sphere (ofziets) wil maar niet spawnen zodat ik de missie kan starten :duh:

is saltijd het begin zo moeilijk en dat je alles moet vrage? ik voel me nu zo dom :clown:

grz

Geplaatst:

ik zal vandaag of morgen voor je kijken naar die code,

en van die sphere stuur ff het stukje script zodat ik

kan zien wat je bedoelt ^_^

succes :D

Geplaatst: (bewerkt)

sow.. ^_^

ik neem aan dat je het zo bedoelt :D

//-------------Mission 97---------------
// Originally: Sale Italian Mafia House

:Sale
03A4: name_thread 'Sale'
0004: $ONMISSION =  1  // integer values
0001: wait  0 ms
0169: set_fade_color  0  0  0
016A: fade  0 ()  500 ms
01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state  0 (frozen)
03BF: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_everyone_to  1 (true)
03F4:  0 (clear) cars_can_be_damaged

:Sale2
00D6: if  0
016B:   fading
004D: jump_if_false @Sale3
0001: wait  0 ms
00D6: if  0
8256:   NOT   player $PLAYER_CHAR defined
004D: jump_if_false @SalePlayerDefined
004E: end_thread

:SalePlayerDefined
0002: jump @Sale2

:Sale3
02A7: $MarkerAndSphere1 = create_icon_marker_and_sphere  19 at  74.968  1097.601  19.502
0395: clear_area  1 at  74.968  1097.601 range  2.035  1.49
0055: put_player $PLAYER_CHAR at  74.968  1097.601  33.502
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to  150.0
02A3: toggle_widescreen  1 (on)
015F: set_camera_position  75.641  1104.626  31.623  0.0  0.0  0.0
0160: point_camera  70.641  1104.626  31.623  2
0001: wait  0 ms
0460: set_camera_pointing_time  0.0  6600
015F: set_camera_position  74.968  1097.601  24.502  0.0  0.0  0.0
0160: point_camera  74.968  1097.601  24.502  1
0213: $PickupSaveAtMafia = create_pickup -17 (PICKUPSAVE) type  3 at  74.968  1097.601  24.502
016A: fade  1 (back)  500 ms

:Sale4
00D6: if  0
016B:   fading
004D: jump_if_false @Sale5
0001: wait  0 ms
00D6: if  0
8256:   NOT   player $PLAYER_CHAR defined
004D: jump_if_false @SalePlayerDefined2
004E: end_thread

:SalePlayerDefined2
0002: jump @Sale4

:Sale5
01E3: text_1number_styled 'LZFB_B'  100  5000 ms  6
0529: unknown_add  100 to_money_spent_on_property_stats
0394: play_music  1
043C: unknown_set_game_sounds  0
0001: wait  7000 ms
015F: set_camera_position  74.968  1097.601  24.502  0.0  0.0  0.0
0160: point_camera  74.968  1097.601  24.502  2
0001: wait  0 ms
0460: set_camera_pointing_time  0.0  4000
015F: set_camera_position  74.968  1097.601  24.502  0.0  0.0  0.0
0160: point_camera  74.968  1097.601  24.502  1
00BC: text_highpriority 'BUYSAVE'  4000 ms  1  // ~g~You can now save your game here when not on a mission.
0001: wait  4500 ms
0169: set_fade_color  0  0  0
016A: fade  0 ()  500 ms

:Sale6
00D6: if  0
016B:   fading
004D: jump_if_false @Sale7
0001: wait  0 ms
00D6: if  0
8256:   NOT   player $PLAYER_CHAR defined
004D: jump_if_false @SalePlayerDefined3
043C: unknown_set_game_sounds  1
004E: end_thread

:SalePlayerDefined3
0002: jump @Sale6

:Sale7
0373: set_camera_directly_behind_player
02EB: restore_camera_with_jumpcut
01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state  1 (unfrozen)
03BF: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_everyone_to  1 (true)
03F4:  1 (set) cars_can_be_damaged
02A3: toggle_widescreen  0 (off)
0169: set_fade_color  0  0  1
016A: fade  1 (back)  500 ms
043C: unknown_set_game_sounds  1
0004: $ONMISSION =  0  // integer values
00D8: mission_cleanup
004E: end_thread
0051: return

LET OP!! ik heb de code nog is sanny bulder formaat staan, dit maakt niet veel uit

je hoeft volgens mij allen de "@" te veranderen in "£" en dan moet hij werken, :D

en ik weet niet of je de hele voorberijding al hebt gedaan voor het kopen zoals

het groene koop icoontje, de prijs, als je het icoontje pakt dat hij dan de koop start

bla bla bla. Ander moet je dat nog ff doen. En ik heb je Label name gewijzigt

dus nu moet je ook de missie naam wijzigen in "Sale"

succes vedder :tu:

ps. dat je nog niet zo handig bent met scm maakt niet uit :puh: zolang je maar blijft vragen

en ook belangrijk gewoon afkijken van de originele scm, daar leer je veel van. :Y

En ik wist eerst niet hoe ik een simpele teleport van A naar B moet maken :puh:

later,

Bewerkt: door 1q1a1z
Geplaatst: (bewerkt)

alweer heel erg bedankt :tu:

nu kan ik weer verder tot het einc

edit: ik zat te kijken in de main hoe je een auto na een missie kan krijgen.

en ik vond dit

ik weet al dat je o inplaats van 101 moet gebruiken maar moet ik verder bij de missie dit invullen?

if or
  not Model.Available(#HOTRING)

grz :cya:

Bewerkt: door keessie
Geplaatst:
alweer heel erg bedankt :tu:

nu kan ik weer verder tot het einc

edit: ik zat te kijken in de main hoe je een auto na een missie kan krijgen.

en ik vond dit

ik weet al dat je o inplaats van 101 moet gebruiken maar moet ik verder bij de missie dit invullen?

if or
  not Model.Available(#HOTRING)

grz :cya:

ey ^_^

ik snap niet helemaal hoe je het bedoelt, maar

die code die je er bij hebt gezet kan je gebruiken

om te kijken of een model is geladen in het geheugen.

[als een model niet is geladen en je gebruikt hem crasht de game]

verder kan je dat stuk code gebruiken op bijvoorbeeld deze manier:

:CarCreate
wait 250
if
  not Model.Available(#HOTRING)
else_jump @CarCreateModelIsAvaileble
Model.load(#HOTRING)
jump @CarCreate

:CarCreateModelIsAvaileble
$CreateCar = Car.Create(#HOTRING, 187.12, -856.22, 9.1)
Car.Anger($CreateCar) = 273.5
end_thread

later, :cya:

  • 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)
ja het is wel de bedoeling dat de missie gaat werken

ik ben ook aan het kijke voor sa maar mijn *** computer op mijn kamer kan hem niet goed aan :7

grz

Maak een back-up van je harde schijf en probeer je moederboord + cooling + processor te overcloacken.

:7

Bewerkt: door J-star

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...