Jump to content

GTA IV PC Online.

Visser23

Recommended Posts

Er is iets nieuws bevestigd voor GTA IV.

GTA voor PC met 32 man online te spelen

Nieuws | 23 november 2008 - Naast een visuele en technische update en een replay-functie in contrast met de consoleversies, heeft Rockstar nu ook aangekondigd dat Grand Theft Auto IV voor de PC met meer mensen online te spelen is. Waar het op de PlayStation 3 en Xbox 360 maar met 16 spelers mogelijk is, kun je dat op de PC met 32 man uitproberen.

Dit staat namelijk aangegeven op de officiële website van de PC-versie van GTA IV. Het spel is echter wel onderdeel van het Games for Windows label, en maakt daarbij eveneens gebruik van 'Games for Windows - LIVE', een online service van Microsoft voor de PC die momenteel gratis is, maar waar in de toekomst weer voor betaald moet worden.

Is wel leuk voor de mensen die GTA IV gaan kopen voor de PC :)

Wat vinden jullie?

Plaats hier al het nieuws over GTA IV op de PC.

Edit: Shit, ik kan de ondertitel niet aanpassen :puh:

Delen op andere websites

dit was al een tijdje bekend hoor. Ik wist trouwens nog niet dat er in de toekomst voor online moet worden betaalt.....daarnaast heb ik gelezen dat het een heel gedoe was om een acc aan te maken..

Ik denk dat er weer eens een multiplayer mod komt...die helemaal gratis is...en geen account vereist is. :tu:

Delen op andere websites

Nauw ja , als ik een eerlijke mening mag geven : Ik keur het af , je betaalt al voor het spelletje , en je internet verbinding , en eigelijk moet je dat ook bij de XBOX en PS3 zien : Je betaalt voor je Game en Xbox live en PS3 verbinding dus eigelijk waarom PC gebruikers 3 keer en de personen die een XBOX of PS3 hebben maar 2 keer dus , weet niet maar ja , mij lijkt het niet echt een leuk plan maar toch....

BTW : Kan Gta IV toch niet spelen... , en gta master1 totaal gelijk MTA team of SA-MP team kan is een keer met :puh: GTA-MP of MTA IV komen :puh: ook wel leuk maar denk dat minstens 6 maanden zal duren of wel langer.

Bewerkt: door caion
Delen op andere websites

Waarom moeten die flikkers bij Microsoft toch altijd geld ergens uit trekken. :duh: Echt suf dat het betaald word, grote kans dat veel mensen dan afhaken. En terecht, want waarom moet Microsoft online gaming voor een prijs aanbieden, terwijl het bij de meeste spellen gratis is...

Delen op andere websites

Waarom moeten die flikkers bij Microsoft toch altijd geld ergens uit trekken. :duh: Echt suf dat het betaald word, grote kans dat veel mensen dan afhaken. En terecht, want waarom moet Microsoft online gaming voor een prijs aanbieden, terwijl het bij de meeste spellen gratis is...

Ben het totaal met je eens :S wat moeten ze nauw alles word betaald hier , net als WOW maar ja.... , die is zowiezo al per maand al betaalt , maar ja je hebt een storyline , free play bij gta-iv en nog ook een online gestuk dus eigelijk zeg ik zowiezo : DOM IDEE :s

Delen op andere websites

Het is zowieso duidelijk dat de multiplayer van GTA IV, ronduit slecht is.

Ik heb PAWN ervaring (script taal voor SA:MP) en ik vindt de client + ingame ervaringen met een multiplayer zoals SA:MP, 100 x fijner dan de zelfgemaakte van Rockstar..

Helaas hebben ze het verboden om nieuwe mods te maken, dus zal er ook geen IV:MP ofzo uitkomen.

Dit is helaas wel een domper voor de MP-community wat op dit moment op SA:MP speelt.

Vele communities draaien nu op SA:MP en moeten overstappen naar de eigen gemaakte, neem een voorbeeld een RPG server...

Dat is aardig geliefd op SA:MP en helaas zal de nieuwe - ingebouwde - MP hier niet op de wensen ingaan.

Naar mijn idee Rockstar moet gewoon de mogelijkheid tot PAWN scripts opstellen ..

Dan zal het spel een stuk meer verkocht worden met een MP zoals LC:MP (GTAIV) of MTA:IV

Delen op andere websites

Als ik een server wil joinen krijg ik altijd het bericht you have been removed from the server. Of disconnected from server.

Hoe kan ik dit probleem oplossen??

Heb dit probleem ook al enige malen ervaren, geen idee waar het nou werkelijk aanligt. Wellicht dat de update binnenkort het een en ander zal verhelpen.
Delen op andere websites

• 2 weken later...
Nauw ja , als ik een eerlijke mening mag geven : Ik keur het af , je betaalt al voor het spelletje , en je internet verbinding , en eigelijk moet je dat ook bij de XBOX en PS3 zien : Je betaalt voor je Game en Xbox live en PS3 verbinding dus eigelijk waarom PC gebruikers 3 keer en de personen die een XBOX of PS3 hebben maar 2 keer dus , weet niet maar ja , mij lijkt het niet echt een leuk plan maar toch....

BTW : Kan Gta IV toch niet spelen... , en gta master1 totaal gelijk MTA team of SA-MP team kan is een keer met :puh: GTA-MP of MTA IV komen :puh: ook wel leuk maar denk dat minstens 6 maanden zal duren of wel langer.

Een kleine correctie: Bij Xbox LIVE betaal je drie keer: De game, je verbinding, en je Xbox LIVE abonnement. Sterker nog, de die-hard GTA fanaat gaat vijf keer betalen: De game, je verbinding, je Xbox LIVE abonnement en twee keer MS points voor de DLC. :puh:

However, ik vind (maar dat is de mening van een niet-meer-zo-jonge gamer) dat het betalen voor het online gamen de kwaliteit wel erg bevorderd. PSN is echt duidelijk lager in kwaliteit van servers dan Xbox LIVE, wat voor mij reden was om een 360 aan te schaffen: Je betaalt ervoor, dus mag je kwaliteit verwachten. Als ze het gratis aanbieden, mag ik ook niet klagen dat het niet goed werkt! Zo kan je het ook bekijken! :D

Delen op andere websites

• 2 weken later...
dit was al een tijdje bekend hoor. Ik wist trouwens nog niet dat er in de toekomst voor online moet worden betaalt.....daarnaast heb ik gelezen dat het een heel gedoe was om een acc aan te maken..

Ik denk dat er weer eens een multiplayer mod komt...die helemaal gratis is...en geen account vereist is. :tu:

Betalen om te mogen internetten, dikke piep!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...