Melchior Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Over oude westerns gesproken, The Good The Bad and the Ugly is ook een grote klassieker en ook tevens een van mijn favo's, en die prachtige muziek. Iedereen kent die tune ongetwijfeld! Ik ben ook groot voorstaander van Clint Eastwood! (een van de meest coole uber-actiehelden!! B) ). Maar er zijn ongetwijfeld ook hele goede moderne films... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 The Mummy en Blade 2 zijn ook wel goed B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 1. Scarface - binnen een paar maanden alles gekregen, tony's hebberigheid werd zijn dood. 2. Godfather trilogie - beste verhaal OOIT. 3. Pulp fiction - veel bekende acteurs, zwarte humor helemaal top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2004 dit zijn mijn favo films, 2fast2furious- vette bakken Harry Potter en de gevangene van azkaban- prachtige special effects, mooier dan de vorige HP films alle moderne 007 films- stoere actie lekkere wijven, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 2 Fast 2 Furious RulezzLekker straatrace en meide Vet roeg! ja echt helemaal mee eens! 2 Fast 2 Furious is echt helemaal top!!! Weet iemand of hier ook vervolg op komt??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 De Producer van 2 Fast 2 Furiouz heeft wel een andere gemaakt: Torque Het is allemaal zo'n beetje hetzelfde alleen met motoren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2004 De mooiste film is eigenlijk een serie:(maar ik denk dat de meeste van jullie hem niet kennen) LA Piovra, een iteliaanse mafia film echt gruwelijk mooi.!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 De mooiste film is eigenlijk een serie:(maar ik denk dat de meeste van jullie hem niet kennen) LA Piovra, een iteliaanse mafia film echt gruwelijk mooi.!!! mm nee is die gewoon in de vidio/dvdtheek te koop of te huur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 De beste films die ik heb gezien zijn van Will Smith. Echt een top acteur. Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2004 The mummy en 2 Fast 2 Furious zijn mijn favorieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2004 De mooiste film is eigenlijk een serie:(maar ik denk dat de meeste van jullie hem niet kennen) LA Piovra, een iteliaanse mafia film echt gruwelijk mooi.!!! mm nee is die gewoon in de vidio/dvdtheek te koop of te huur nee helaas niet alleen bij de V&D heb ik hem nog gezien(maar deze film moet je gezien hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Heeft iemand Simon Sez gezien? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2004 Heeft iemand Simon Sez gezien? :blink: Simon Sez? Nee, ken ik niet en nog nooit van gehoord. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 requiem for a dream fear and loathing in las vegas donnie darko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Nee nee nee :o Niemand ooit gehoort van The lord of the rings..?! :blink: Jezus de beste film ooit gemaakt is cker LOTR zonder enige twijfel Vraag me nie welk deel want alle drie de delen zijn fantastisch ik kan nie wachten tot The Hobbit uitkomt.. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.