RonaldVC Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 De allerbeste film die ik gezien heb is en blijft The Godfather trilogy En ik ben een grote Quentin Tarantino en Robert Rodriguez fan... Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Ik ben een verschrikkelijke Starwarsfan en vind de 6 delen hiervan echt geweldig. Derhalve is dat dus de nummer 1. Maar de Green Mile is ook bijzonder goed en ik vind The Patriot met Mel Gibson ook een topper Reageren
Young_Buck Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 dont be a menace Training day Exit wounds Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 De allerbeste film die ik al gezien heb is ongetwijfeld Robin Hood: Men in Tights, vooral door de ongelooflijk droge humor. Iedereen zou deze eens moeten zien, echt een aanrader. Reageren
Juice Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 De allerleukste, allermooiste, allerontroerendste, allerspannendste film die ik ooit heb gezien is misschien niet zo origineel, maar het is en blijft de beste film in de filmgeschiedenis. Dat is namelijk: Titanic. Daarin spelen Leonardo DiCaprio en Kate Winslet. Echt een mooie film. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 De beste een mooiste film die ik ooit heb gezien is: Saving Private Rayn, een hele mooie indrukwekkende film. Ik denk dat de meeste leden hier, hem wel kennen. D-Day wordt nagespeeld in de film, een vrouw heeft 6 jongens die allemaal met D-Day omkomen. Behalve 1 Rayn (Smith geloof ik), die moet veel veldslagen en dorpjes veroveren overleven. Het is een spannende en indrukwekkende film. Ruurd31.. Reageren
Disturbed Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Saving private ryan Last samurai Band of Brothers Blackadder (engelse komedie) en Battle Royale Reageren
-Niels- Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 # Saving Private Ryan # Band of Brothers # The fast and the Furious # Con Air # Herbie # Lord of the rings (vooral het laatste deel) Reageren
XoIN Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 The matrix en Chicken run die is lol Reageren
Juju Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 1. Blood in Blood out 2. The godfather 3. Training day 4. Bruce Almighty 5. de Star Wars films Reageren
iron eagle Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 'mijn knotsgekke top 5: 1independence day ( yay will smith) 2wild wild west ( yay will smith) 3i,robbot (yay will smith) 4bruce almighty (yay geen will smith maar tog nog een beetje yay voor jimm carrey) 5th mask (yay ook geen will smith maar tog nog een beetje yay voor jimm carrey) Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) De allerleukste, allermooiste, allerontroerendste, allerspannendste film die ik ooit heb gezien is misschien niet zo origineel, maar het is en blijft de beste film in de filmgeschiedenis. Dat is namelijk: Titanic. Daarin spelen Leonardo DiCaprio en Kate Winslet. Echt een mooie film. Sluit ik mij voledig bij aan, een echte mooie ontroerende film met 12 oscars Bewerkt: 15 december 2005 door Tim Van Vynckt Reageren
RonaldVC Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 De allerleukste, allermooiste, allerontroerendste, allerspannendste film die ik ooit heb gezien is misschien niet zo origineel, maar het is en blijft de beste film in de filmgeschiedenis. Dat is namelijk: Titanic. Daarin spelen Leonardo DiCaprio en Kate Winslet. Echt een mooie film. Sluit ik mij voledig bij aan, een echte mooie ontroerende film met 12 oscars Het is maar een detail maar de Titanic had in 1997 14 Oscarnominaties, en heeft er in totaal 11 gekregen. Is natuurlijk nog veel, in fact dat tot op heden nog steeds een recordaantal samen met de film Ben Hur van 1959.... Verkregen Oscars Titanic 01. Art direction - Peter Lamont, art direction; Michael Ford, Set decoration 02. Cinematography - Russell Carpenter 03. Costume design - Deborah L. Scott 04. Directing - James Cameron 05. Film editing - Conrad Buff, James Cameron, Richard A. Harris 06. Original dramatic score - James Horner 07. Original song - Music by James Horner, Lyrics by Will Jennings 08. Best picture - James Cameron, Jon Landau producers 09. Sound - Gary Rydstrom, Tom Johnson, Gary Summers, Mark Ulano 10. Sound effects editing - Tom Bellfort, Christopher Boyes 11. Visual effects - Robert Legato, Mark Lasoff, Thomas L. Fisher, Michael Kanfer Reageren
Juju Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 ik vind 8-mile ook en hele goeie film Reageren
*Tina* Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) heeeej mijn favo film die ik heb gezien is: the fast en the furios en 2 fast 2 furious! doej doej Bewerkt: 17 december 2005 door *Tina* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.