Blastov Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2005 Sin City en The Italian Job Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2005 Ben Hur... Komt me bekend voor. Is dat niet die bloederige film over het leven van Jezus Christus? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Ben Hur... Komt me bekend voor. Is dat niet die bloederige film over het leven van Jezus Christus? Kijk hier maar eens: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=395 Het is een Romeinse dramafilm, echt goed voor een film van meer dan 45 jaar geleden. Bewerkt: 21 december 2005 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2005 Redemption . Boyz N The Hood . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 Home Alone deel 1 & 2! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinton Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 mijn top 3 3.the green mile 2.boyz n the hood 1.saving private ryan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Dit zijn mijn favoriete films: Crocodile Dundee 1&2 Beverly hills cop 1 Escape from Alcatraz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michaell Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 8 Mile van Eminem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 1. Man On Fire 2. Hotel Rwanda 3. The Green Mile Er zijn er vast nog wel meer die ik ook goed vind maar heb er teveel om precies te zeggen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2005 One Flew Over The Cuckoo's Nest vind ik één van de beste films die ik ooit gezien heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Ben Hur... Komt me bekend voor. Is dat niet die bloederige film over het leven van Jezus Christus? Kijk hier maar eens: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=395 Het is een Romeinse dramafilm, echt goed voor een film van meer dan 45 jaar geleden. Dan had ik het dus toch goed! Dat stond namelijk in mijn Geschiedenis-boek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Ben Hur... Komt me bekend voor. Is dat niet die bloederige film over het leven van Jezus Christus? Kijk hier maar eens: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=395 Het is een Romeinse dramafilm, echt goed voor een film van meer dan 45 jaar geleden. Dan had ik het dus toch goed! Dat stond namelijk in mijn Geschiedenis-boek. Ja ik heb hem ook met geschiedenis gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Ben Hur... Komt me bekend voor. Is dat niet die bloederige film over het leven van Jezus Christus? Kijk hier maar eens: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=395 Het is een Romeinse dramafilm, echt goed voor een film van meer dan 45 jaar geleden. Dan had ik het dus toch goed! Dat stond namelijk in mijn Geschiedenis-boek. Ja ik heb hem ook met geschiedenis gezien Haha, ik ook. Allemaal het zelfde Geschiedenis boek ofzo? Die naam ik trouwens al eens eerder gelezen in de Top 250 van IMDB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2006 Band of Brothers. Ik had alle dvd's. Nou niet meer, moet maar weer eens in huis halen, eeeh computer bedoel ik. De film is met alle delen (10) samen 600 min. minuten. Van ongeveer begin van 2e Wereld Oorlog tot het dood van Hitler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2006 Ja Band of Brothers is echt zalig, beste film ooit is = Mister Bean, ik moest me echt kapot lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.