Jump to content

Beste film ooit gezien?


Pete-R

Recommended Posts

Geen enkele twijfel mogelijk, Lord of the Rings, eerst Return of the King, dan Fellowship of the Ring en dan The Two Towers, echt ongeloofelijk, als je ziet wat dat voor film is, zo gigantisch veel voor gedaan, Peter Jackson heeft er in totaal 8 jaar aan gewerkt, in totaal 16 Oscars voor de drie delen bij elkaar, en nog eens 223 prijzen en 214 nominaties, als je dan bedenkt dat de gemiddelde film helemaal geen oscar heeft, en hooguit 5 of 10 nominaties en prijzen, lijkt het me duidelijk dat dit de beste films ooit zijn.

Verder vind ik The Curse of the Ring een hele mooie film, met een heel ingrijpend verhaal. Vreemd genoeg heeft die bijna geen prijzen gekregen. Andere films als Braveheart, Troy, Alexander, Kingdom of Heaven en Gladiator vind ik allemaal prachtig, meestal vanwege de zwaardvechtscènes. Bij humorfilms zijn Rush Hour en Rush Hour 2 en waarschijnlijk de toekomstige Rush Hour 3 m'n favoriet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    6

  • Tim14

    5

  • Thabit

    4

  • Melchior

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Boondock saints en Scarface.

Boondock saints is een prachtige film, ook steeds hoor ik 'm ook weer terugkomen in m'n vriendenkring.

Op IMDB zwaar underrated, maar hij blijft prachtig. Het verhaal, hoe het gemonteerd is, GEWELDIG!

Actie, drama en humor...

Over scarface hoef ik niets te zeggen, de meestte hebben deze film wel gezien.

Is dit niet het geval, kijk 'm dan! Zeker een aanrader als je Vice City leuk vind!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

  • O Brother, Where Art Thou? Super goede film die overigens vanavond op tv komt
  • Man On Fire Goede actie film met een onvergetelijk einde
  • United 93 Over het enige vliegtuig dat op 11 september zijn doel niet bereikte, ik ben trillend de zaal uitgegaan toen hij was afgelopen
  • Memento Gewoon zien, onbegrijplek mooi (letterlijk)

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Hahahhaha :schater: Ik heb er wel een paar.(Ben filmfreak :$ ) Ik zal de allerbeste opnoemen!

1. Tommorow Never Dies:(Pierce Brosnan as James Bond.) Ik vond 'm zó goed dat ik 'm al 18x gezien heb! Gewoon de actie is het allerbeste!

2. From Russia With Love: (Sean Connery as James Bond.) Deze was zo goed! En Sean speelde perfect zijn rol!

3. Thunderball: (Sean Connery as James Bond.) Veel onderwateractie!!! dat was echt gaaf!

4. Cabin Fever : Echt een HELE ENGE horrorfilm!! Een bacterie die vlees at :kots: Het was zo'n enge er gore film maar je bleef kijken!

5. Silence Of The Lambs (Anthony Hopkins as Hannibal Lecter) Langdradige film maar had een boeiend plot. En de kalmheid van Anthony :bier: dat was zó gaaf!

6. We Were Soldiers : Gave oorlogsfilm in Vietnam.

7. The Godfather (Deel 1): Gewoon een goeie film! Echt heel goed!!! zo'n echt leven film is het!

Deel 2 en 3 waren voor mijn gevoel teleurstellend :N

post-42056-1178806153.jpg

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

  • O Brother, Where Art Thou? Super goede film die overigens vanavond op tv komt
  • Man On Fire Goede actie film met een onvergetelijk einde
  • United 93 Over het enige vliegtuig dat op 11 september zijn doel niet bereikte, ik ben trillend de zaal uitgegaan toen hij was afgelopen
  • Memento Gewoon zien, onbegrijplek mooi (letterlijk)

Die United 93 vond ik ook wel een goede film, alleen ik vond het einde een beetje te snel gaan. In een minuut ofzo zag je hoe ze die terroristen overmeesterden en het vliegtuig de grond in vloog. Dat moment waar dus de hele film naar toe werkte vond ik dus een beetje teleurstellend. Ze hadden het wel echt mooi met de muziek gedaan vind ik.

Mijn lievelings films zijn Reservoir Dogs, Pulp Fiction, Road to Perdition (valt wel ver in het niet bij Reservoir Dogs en Pulp Fiction maar toch een mooie film), Goodfellas vind ik ook een goede, en The Green Mile.

Bewerkt: door LBG
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...