*M*slipknot2 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ik zat op onze clan server van LK te spelen en een clanlid van mij vloog in een politie maverick maar ik zag inplaats van een politie maverick een golfcaddie vliegen en ik kon hem ook niet zien op de radar en ik zag zijn poppetje ook niet en ik zag zijn naam niet hier een foto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Gewoon een MTA bug, komt vaker voor... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 no het zijn cheaters duh ^^ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Het zijn gewoon de scripters van de MTA die er een bug of cheat instoppen. Best wel laggen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Het zijn gewoon de scripters van de MTA die er een bug of cheat instoppen. Best wel laggen Antwoord was al gegeven. Beetje onnodige post dus. (Topic was ook al dood) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Het zijn gewoon de scripters van de MTA die er een bug of cheat instoppen. Best wel laggen Mmh... Ff rustig aan met slotjes RTS, dit vind ik namelijk wel even belangrijk om op te reageren... Het MTA Team zal in ieder geval geen cheats in MTA stoppen, lijkt me logisch... En bugs er in stoppen? Als die er in waren gestopt zouden het geen bugs zijn, er zit gewoon ergens iets fout in de codering, en moet dus (nog) gefixed worden... Hetzelfde geldt voor het gedeelte dat mensen je soms ineens niet zien of iets dergelijks... Vreemd genoeg kwamen deze 2 bugs vrijwel nooit voor in de voorgaande versies, maar ach... waar vernieuwing (en verbetering) plaatsvind komen ook weer nieuwe fouten tevoorschijn... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts