Big Boss Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Hallo Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe grafisch kaart te kopen. Ik heb mijn oog laten vallen op de Geforce 9800 GTX+. Maar toch nog een paar vraagjes: Werkt ie op Windows XP? Werkt ie op mijn moederbord? Waar kan je zien welk moederbord je hebt? 1 Waar kan je zien of je PC PCI-Express slots heeft? 1 Waar kan je zien hoeveel Watt je voeding is? 1 Ik wil eerst zeker weten dat mijn PC 'm goed installeert, anders ben ik 200 euro kwijt en is m'n PC misschien ook naar de haaien. 1 Zonder de PC hoeven open te halen. Bewerkt: 23 november 2008 door Big Boss Reageren
Joriz Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 De antwoorden zijn zeer simpel. Niets meer dan simpel kijken. [*]Werkt ie op Windows XP? Zie handleiding videokaart [*]Werkt ie op mijn moederbord? Zie systeemeisen [*]Waar kan je zien welk moederbord je hebt? 1 Zie moederbord (daar staat het zelf op) [*]Waar kan je zien of je PC PCI-Express slots heeft? 1 Kijk op je moederbord [*]Waar kan je zien hoeveel Watt je voeding is? 1 Kijk op je voeding. Merk op dat het aan meer dan je moederbord ligt of de nieuwe videokaart echt een vooruitgang voor je PC is. In een koffiemolen (lees: oude trage PC) kan je wel de snelste videokaart stoppen die er is maar het blijft een koffiemolen (lees: oude trage PC) Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Met SIW kun je kijken naar vrijwel alle data over je pc. Elke videokaart werkt geloof ik op xp. Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Om te kijken hoeveel Watt je voeding heeft, zul je toch echt je PC moeten open schroeven. Zo'n probleem lijkt mij dat ook niet, want de PC moet immers ook open bij het plaatsen van de videokaart. En dan kun je meteen kijken of je een PCI-E slot hebt. Wat zijn de overige specs van je PC? Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 (bewerkt) De antwoorden zijn zeer simpel. Niets meer dan simpel kijken.[*]Werkt ie op Windows XP? Zie handleiding videokaart [...] Juist ... Als ik 'm nog niet heb kan ik ook niet in de handleiding kijken hè. PC openhalen is nu niet zo'n probleem, ik heb er niet eens een schroevendraaier voor nodig. Er zitten namelijk 2 handige schuifjes waarmee je het zijpaneel er in no-time af hebt. Dit zijn m'n specs: Computer Fabrikant: Packard Bell BV Computermodel: IMEDIA 7030 Computernaam: VINCE_PC Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Packard Bell BV Model: GA-8TRC410M-NF BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD BIOS Model: )Phoenix - Award WorkstationBIOS v6.00PG Processor Model: Intel® Pentium® D CPU 2.66GHz Kloksnelheid: 2660 MHz Geheugen Grootte: 2046 MB RAM Harde schijf Bestandstype: CDFS Grootte: 271,65 GB Vrije ruimte: 180,19 GB Videokaart Model: NVIDIA GeForce 7300 SE Beeldprocessor: GeForce 7300 SE Geheugengrootte: 512 MB Drivers: nv4_disp.dll, versie 6.14.10.8466 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Plug en Play-monitor Schermresolutie: 1440x900 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 59 Hz Geluidskaart Fabrikant: ASUSTeK Model: ASUSTeK Tiger Capture Device DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Professional Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 2 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Bewerkt: 24 november 2008 door Big Boss Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 een pentium D met een 9800GTX is ietwat teveel van het goede denk ik, je kan beter dan een 9600 of lager kopen, dan zal hij beter presteren dan met zon monsterkaart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.