acount manager Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) wat is rays laaste mission want ik heb op een site gelezen dat als je met rays missions klaar was dan is donald love je werk gever en dan kan je naar het derde eiland en geef antwoord Bewerkt: 13 april 2005 door acount manager Reageren
Baffie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Je kunt de missies van Donald Love (dacht ik) doen na een missie van Asuka, in één van die missies moet je Kenji Kasen (K op de map) vermoorden, doe je dit voor zijn missies te halen, kan je het spel ook niet meer op 100% krijgen. In één van de missies van Donald Love moet je idd naar Shoreside Vale, en vanaf die tijd is dat ook open. Donald Love zijn missies eindigen met zijn verdwijning in Love's Disappearance. Reageren
acount manager Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2005 Je kunt de missies van Donald Love (dacht ik) doen na een missie van Asuka, in één van die missies moet je Kenji Kasen (K op de map) vermoorden, doe je dit voor zijn missies te halen, kan je het spel ook niet meer op 100% krijgen. In één van de missies van Donald Love moet je idd naar Shoreside Vale, en vanaf die tijd is dat ook open. Donald Love zijn missies eindigen met zijn verdwijning in Love's Disappearance. ja maar is bedoel waneer is de mission a drop in the ocean Reageren
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 die missies van ray zijn dik makkelijk Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Marked Man en dan zie je hem niet meer terug Reageren
Bassiej Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Je kunt de missies van Donald Love (dacht ik) doen na een missie van Asuka, in één van die missies moet je Kenji Kasen (K op de map) vermoorden, doe je dit voor zijn missies te halen, kan je het spel ook niet meer op 100% krijgen. In één van de missies van Donald Love moet je idd naar Shoreside Vale, en vanaf die tijd is dat ook open. Donald Love zijn missies eindigen met zijn verdwijning in Love's Disappearance. In de missie 'Waka Gashira Wipeout' moet je Kenji vermoorden. Maar je opdrachtgever is niet Asuka Kasen. Het is Donald Love. ja maar is bedoel waneer is de mission a drop in the ocean A drop in the ocean is de derde missie van Donald Love. Deze missie komt na hiervoorgenoemde 'Waka Gashira Wipeout'. In de missie 'A drop in the Ocean' moet je een speedboot zoeken en daarna moet je pakketjes opzoeken dat een vliegtuig laat vallen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.