-GoldWing- Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Hey, ik vroeg me af of je je msn naam kan veranderen op de xbox 360? En als dat kan wil je me dan effe uitleggen hoe dat moet? Greetzzz -GoldWing- Reageren
Rullez Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Dit is niet mogelijk, dus wil jij een andere naam dan zal je toch echt een nieuw account aan moeten maken. Reageren
iironieii Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Hey, ik vroeg me af of je je msn naam kan veranderen op de xbox 360?En als dat kan wil je me dan effe uitleggen hoe dat moet? Greetzzz -GoldWing- dat kan wel en dan hoef je geen ander acount aan te maken dat is bullshit als je je msn naam wilt veranderen gewoon op www.e-buddy.com gaan en daar je naam veranderen dan is die ook op xbox 360 verandered als je je echte naam van live wilt veranderen kan ook maar daar betaal je dan een bedrag voor Gr Ronie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.