NikoBellic16 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Playstation home. Ik heb een vraagje want ik las net op die PS3-forum, dat er bijna geen enkele nederlander geen e-mail had gehad om die closed-beta home te spelen? heeft 1 van jullie al een e-mail? en hoe zit het precies? Niko - lang niet meer op de forum geweest met z'n domme vragen. EDIT: Ik wist niet zeker of ik het hier kon neer pleuren. Bewerkt: 23 november 2008 door NikoBellic16 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 *bump* Ik heb er 1! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Er waren wel Nederlanders met een beta key. Reageren
ArticLight Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Er waren wel Nederlanders met een beta key. Home is nu toch uit? Ik kan het iig downen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.