Rinaldootje Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Type: Signature Stijl: Syphon filter: Logan's shadow Grootte: Hoe groot een sig mag zijn Afbeelding: http://www.playstation.ca/uploadedImages/P...ans_Shadow/PSCA En hiervan aleen het mannetje Tekst: Pricedown Rand: Als het erdoor beter uit gaat zien ja Kleuren: Wat erbij past Render (optioneel): Extra (optioneel): Mijn naam moet er instaan en het liefst in de linker bovenhoek. Rinaldootje
iefen Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 euhm... geef ff goeie link van het plaatje en je zecht dat je de tekst "pricedown" erin wil maar dat is een lettertype
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 euhm... geef ff goeie link van het plaatje en je zecht dat je de tekst "pricedown" erin wil maar dat is een lettertype Hij zit dit: Tekst: PricedownExtra (optioneel): Mijn naam moet er instaan en het liefst in de linker bovenhoek. Dus de naam in de linker bovenhoek Alleen het plaatje doet he idd niet
Rinaldootje Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 http://www.playstation.ca/uploadedImages/P...ogansShadow.jpg Link gefixt. En aleen het mannetje moet in mijn sig komen te staan. En sorry maar dit is de eerste keer dat ik een sig aanvraag doe. de text moet zijn mijn naam. en het moet in de lettertype pricedown. Rinaldootje
Rinaldootje Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Komt er nog een sig? Iemand missrien
TomHagen Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Komt er nog een sig? Iemand missrienIk maak wel iets, aangezien iefen al een week niet gereageerd heeft.Edit: Ik heb twee versie's. Met het Pricedown font: Maar ik vind dat persoonlijk niet zo passen, dus ook met een andere lettertype: Als er iets anders moet, dan kan ik dat nog aanpassen (in de meeste gevallen). Veel plezier! Bewerkt: 2 december 2008 door TomHagen
Rinaldootje Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Ik vind die andere zonder pricedown toch beter dus neem ik die. Bedankt (Slotje kan erop)
iefen Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 srry ik was het helemaal vergeten
Recommended Posts