Mania-92 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 ik heb dus net van me ouders bia gekregen orgineel maar nu is mijn cd key gejat hoe kom ik nu online? Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Terug naar de winkel gaan en een neiuwe vragen. Offtopic: T lijkt wel cd-key dag Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 zal eens vragen of me ouders nog het bonnetje hebben Reageren
Sasuke Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Hoe bedoel je gejat... Meer uitleg aub. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 ik dus lij dat ik bia heb meteen ff registreren ik voer cd key in staat er ong. dit cd key already online dus waarschijnlijk heeft iemand hem al gebruikt mijn cd key Reageren
Sasuke Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ja dat ken ik, heb het eens met Halflife2 gehad. Omruilen en je bent klaar ( liefst met plastic hoesje eromheen ! ) Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) hopelijk kan je hem nog terugbrengen anders moet ik het maar met sp doen ik hoor net dat je een patch moet installeren voor dat je zowiezo online kan en dat iedereen zonder die patch dit heeft is dit zo? Bewerkt: 9 april 2005 door edmania Reageren
Sasuke Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 hopelijk kan je hem nog terugbrengenanders moet ik het maar met sp doen ik hoor net dat je een patch moet installeren voor dat je zowiezo online kan en dat iedereen zonder die patch dit heeft is dit zo? Je moet inderdaad een patch downloaden ( 1.02 ), er is nu ook een nieuwe patch ( 1.03 ), maar zorg eerst voor je CD-key, want zonder dat heb je de patch niet nodig. Reageren
Kraay Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 srry dat ik het vraag maar wat is bia eigenlijk? heb er nog nooit van gehoord Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 bia=brothers in arms maar wat doet die patch dan precies Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 bia=brothers in armsmaar wat doet die patch dan precies Het is zegmaar een update. Er zijn ook patches die andersom werken. Zoals NFSU 2. Maar heel vaak komt dat voor dat de verkopers even de cd-key overschrijven om online te spelen met hun gekopierde game. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.