stefan321 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 ik heb een probleem met co-op spelen hij zegt steeds unable to join the mission moet ik iets downloaden ofzow of aanzetten?? Reageren
wupie Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 ik heb een probleem met co-op spelen hij zegt steeds unable to join the mission moet ik iets downloaden ofzow of aanzetten?? Mischien punkbuster aanzeten Reageren
stefan321 Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 ik heb een probleem met co-op spelen hij zegt steeds unable to join the mission moet ik iets downloaden ofzow of aanzetten?? Mischien punkbuster aanzeten hoe??? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 ik heb een probleem met co-op spelen hij zegt steeds unable to join the mission moet ik iets downloaden ofzow of aanzetten?? Mischien punkbuster aanzeten hoe??? Als je Splinter Cell installeerd dan krijg je keuzes, tussen die keuzes zit er ook in of je PunkBuster wilt installeren. Als je PunkBuster niet installeerd dan krijg je dat. Reageren
stefan321 Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 ik heb een probleem met co-op spelen hij zegt steeds unable to join the mission moet ik iets downloaden ofzow of aanzetten?? Mischien punkbuster aanzeten hoe??? Als je Splinter Cell installeerd dan krijg je keuzes, tussen die keuzes zit er ook in of je PunkBuster wilt installeren. Als je PunkBuster niet installeerd dan krijg je dat. dus het staat wel aan Reageren
lexus123 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 ik heb een probleem met co-op spelen hij zegt steeds unable to join the mission moet ik iets downloaden ofzow of aanzetten?? Mischien punkbuster aanzeten hoe??? Als je Splinter Cell installeerd dan krijg je keuzes, tussen die keuzes zit er ook in of je PunkBuster wilt installeren. Als je PunkBuster niet installeerd dan krijg je dat. dus het staat wel aan Ik denk dat je Punkbuster wel hebt geinstalleerd. Omdat je misschien nog een venster hebt open staan. Eerst even uitleggen wat Punkbuster doet: Punkbuster is er voor gemaakt om hackers tegen te gaan. Zo laat Punkbuster alleen maar 1 venster toe, het venster van je spel. Als je dus nog een venster hebt open staan, hoeft niet een een hack/trainer te zijn maar kan ook Windows Media Player zijn of iets anders, laat Punkbuster jou niet in de server. Reageren
stefan321 Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 ik heb een probleem met co-op spelen hij zegt steeds unable to join the mission moet ik iets downloaden ofzow of aanzetten?? Mischien punkbuster aanzeten hoe??? Als je Splinter Cell installeerd dan krijg je keuzes, tussen die keuzes zit er ook in of je PunkBuster wilt installeren. Als je PunkBuster niet installeerd dan krijg je dat. dus het staat wel aan Ik denk dat je Punkbuster wel hebt geinstalleerd. Omdat je misschien nog een venster hebt open staan. Eerst even uitleggen wat Punkbuster doet: Punkbuster is er voor gemaakt om hackers tegen te gaan. Zo laat Punkbuster alleen maar 1 venster toe, het venster van je spel. Als je dus nog een venster hebt open staan, hoeft niet een een hack/trainer te zijn maar kan ook Windows Media Player zijn of iets anders, laat Punkbuster jou niet in de server. ik heb msn wel op staan miss licht het daar aan maar sommigen zeggen da ik een soort patch moet downloaden ik heb de game net als dat zo is waar ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.