Jump to content

Garages


theway

Recommended Posts

IPV garages heb je nu een gele vlakte voor je savehouse, daar kan je 2 (geloof ik) voertuigen in bewaren ;-) deze vlaktes heb je bij elk savehouse

Je hebt inderdaad gelijk. Je kan maar maximaal 2 voertuigen parkeren. En dat weet ik zeker

10 motors er neer gezet. Volgende dag waren er nog maar 2 over

Link to comment
Delen op andere websites

IPV garages heb je nu een gele vlakte voor je savehouse, daar kan je 2 (geloof ik) voertuigen in bewaren ;-) deze vlaktes heb je bij elk savehouse

Je hebt inderdaad gelijk. Je kan maar maximaal 2 voertuigen parkeren. En dat weet ik zeker

10 motors er neer gezet. Volgende dag waren er nog maar 2 over

Ow wel vreemd ik heb met proppen een cavalcade (Black Edition), washington, patriot GT, contender (MOD), hellfury, pcj-600, sentinel xs, en een rancher er neergezet.

En ze blijven allemaal steeds staan alleen is me patriot GT gestolen.( door de politie ):duh:

Dus Ze moeten wel blijven staan.

Ook zijn er wel garages te vinden maar die repareren alleen je auto volgens mij.

Alleen de plaatsen weet ik niet.

Ergens in alderney ofzo.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het driehoekje ingedrukt houd of de Y op de xbox 360 dan doet hij de auto op slot en kunnen ze hem normaal niet stelen. ^_^

Dat doe ik ook altijd, maar daar kwam ik pas ook later achter... Ooh, vandaar dat ze de hele tijd auto's jatten! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen er ook auto's gejat worden? :puh:

Ja, auto's kunnen gejat worden. Als je ze opslot doet dan worden ze niet meer gestolen, ze kunnen ook verdwijnen als er een andere auto tegen aan knalt. Dan kan de auto zich verplaatsen en zit ie niet meer in het gele parkeervak en dan kan ie verdwijnen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja bij mij ook ik schrik me altijd de tering als achter me dat auto alarm af gaat.

Echt vet irritant.

FF ontopic: die garages in alderney die behouden je voertuigen volgens mij wel dus!

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...