Jump to content

Van Entourage naar Dining Out - doet het niet


Mikey cool6

Recommended Posts

hallo,

ik ben nu voor de 2de keer Gta IV aan het uitspelen voor de trophy's

ik heb net Pest Control en Entourage gedaan, maar na Entourage moet je nog een tekentje krijgen bij het ziekenhuis bij Gambelli, die krijg ik dus niet, en kan ik de missie 'Dining out' niet doen, ik heb alle HOOFDmissie's gedaan die bij de missieoverzicht staat (omdat ik bezig ben met Liberty City Minute heb ik dus de zijmissie's (dus ook met Francis, Gerald en Derick) ) maar ik heb Gambellie al een keer gebeld, maar die doet het nooit (please re-dial the number and check again)

doe ik iets verkeerd?

misschien een bugje?

of ben ik gewoon dom?

als je iets wilt weten vraag dan even dan kijk ik een keertje....

je mag vragen 'heb je dit al geprobeerd?' ik heb nog niet zo heel gek veel geprobeerd behalve veel mensen bellen en lang wachten

Link to comment
Delen op andere websites

ja, missies van Gerald (actions speak louder than words)

interview van mr. Goldberg (Francis)

Bernie (hating the Haters)

Derrick (smackdown) bij de missieoverzicht staat dat je action speak louder than words nodig hebt, maar dat is dus niet zo (misschien nog een tip)

en dat was het

maar ik kan ze wel allemaal gaan doen todat het wel kan, dat de zogenenaambe 'bijmissie's' toch hoofdmissie's blijken te zijn...weet iemand dit toevallig???? welke missie dus nodig is voor 'Dining Out'????

ik denk dat ik begin bij die interview en zo verder ga todat het wel kan...ik heb alle missie's toch al een keer gedaan dus zou geen probleem moeten zijn....

weet iemand anders misschien nog een andere (engelse) site, waar dit soort dingen ook staan? misschien (ALS het hier fout staat) staat het er daar dan wel goed op...

Link to comment
Delen op andere websites

ja, missies van Gerald (actions speak louder than words)

interview van mr. Goldberg (Francis)

Bernie (hating the Haters)

Derrick (smackdown) bij de missieoverzicht staat dat je action speak louder than words nodig hebt, maar dat is dus niet zo (misschien nog een tip)

en dat was het

maar ik kan ze wel allemaal gaan doen todat het wel kan, dat de zogenenaambe 'bijmissie's' toch hoofdmissie's blijken te zijn...weet iemand dit toevallig???? welke missie dus nodig is voor 'Dining Out'????

ik denk dat ik begin bij die interview en zo verder ga todat het wel kan...ik heb alle missie's toch al een keer gedaan dus zou geen probleem moeten zijn....

weet iemand anders misschien nog een andere (engelse) site, waar dit soort dingen ook staan? misschien (ALS het hier fout staat) staat het er daar dan wel goed op...

Volgens mij zijn alle missies die je nog moet doen benodigd voor de storyline. Dus begin ze maar te spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het!!!

je hebt natuurlijk Babysitting nodig voor Dining Out, omdat Babysitting over diezelfde Kim gaat (met die boot, dan komt ie net Liberty City binnen) terwijl je hem in Dining Out omlegd...

maar nu ben ik bij That Special Someone en ik krijg dat telefoontje niet(om de missie te beginnen)...uit eigen ervaring wist ik al dat dat lang duurt, maar het kan ook zo zijn dat je er missie's voor nodig hebt...weet iemand hoe laat je dat telefoontje ongerveer krijgt?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het!!!

je hebt natuurlijk Babysitting nodig voor Dining Out, omdat Babysitting over diezelfde Kim gaat (met die boot, dan komt ie net Liberty City binnen) terwijl je hem in Dining Out omlegd...

maar nu ben ik bij That Special Someone en ik krijg dat telefoontje niet(om de missie te beginnen)...uit eigen ervaring wist ik al dat dat lang duurt, maar het kan ook zo zijn dat je er missie's voor nodig hebt...weet iemand hoe laat je dat telefoontje ongerveer krijgt?

ik kreeg heb best wel snel na een dag denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...