.Corneria. Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 (bewerkt) ja ik heb Blue-Ray en het geeft coole effects Bewerkt: 20 december 2008 door corneria Reageren
FerryN Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Maarja, uiteindelijk moet iedereen toch een Bluray speler kopen. Kijk maar naar toen DVD net uitkwam, paar jaar later was de VHS(Videocassetes) compleet uitgestorven. Reageren
Royboow Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik heb een blue-ray die ook games af kan spelen Een PS3 (hebben we gekocht door die reclame van de ultieme belevenis van Sony(die reclame ja)) Reageren
EXIT Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Maarja, uiteindelijk moet iedereen toch een Bluray speler kopen.Kijk maar naar toen DVD net uitkwam, paar jaar later was de VHS(Videocassetes) compleet uitgestorven. Dat is niet zeker, als er binnen het jaar iets nieuw komt. komt er nooit een blauwe ray tijdperk. Reageren
game~skater Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Mijn stiefpa heeft er laatst een gekocht. Ik vind het beeld veel mooier dan van de ''ouderwetse'' DVD. We hebben er ook een Dobly (correct me if I'm wrong) 5.1 Surround System Reageren
FerryN Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Mijn stiefpa heeft er laatst een gekocht.Ik vind het beeld veel mooier dan van de ''ouderwetse'' DVD. We hebben er ook een Dobly (correct me if I'm wrong) 5.1 Surround System Ik corrigeer je eventjes, het is Dolby Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Dus over een paar jaar zullen er geen dvd's meer te koop zijn, alleen blu-ray? Ik heb btw geen blu-ray speler. Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Dus over een paar jaar zullen er geen dvd's meer te koop zijn, alleen blu-ray?Ik heb btw geen blu-ray speler. Dat verwachten veel mensen wel, ja. Dan vergaat het de DVD's net als de Video (VHS) het is vergaan. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Nee, ik heb nog geen Blu-Ray speler Denk dat ik maar wacht tot de DVD volledig is ''uitgebloeid''. Dan stap ik over op Blu-Ray Reageren
Robbie007 Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Geplaatst: 24 januari 2009 Vind ik ook: Blue ray is: Duur €€€ Cool ,... Ik ga misschien tegen pasen eentje aanschaffen. Maar zo'n dvd'je is ook wel duurder dan een gewone dvd. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 Ik koop al Blu-Ray Discs ik heb laatst nog Good Fellas gekocht. Reageren
Beagle Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 Voor de échte film liefhebbers is Blue-Ray natuurlijk fantastisch. De kwaliteit is echt véél en véél beter. De prijs daar in tegen is natuurlijk wel weer een puntje minder, het is tamelijk duur. Je moet een Blue-Ray speler kopen, mogelijk een nieuwe televisie anders merk je er nog niet veel van, en de schijven op zich zelf zijn nog duur. Er zijn ook nog niet veel films op Blue-Ray. Maar hier komt natuurlijk verandering in, zoals het bij de meeste dingen gebeurt. naarmate er meer onderzoek word gedaan, en meer mensen hier op overstappen, en meer firma's dit gaan gebruiken, zal de prijs lager worden en word het steeds meer standaard. Precies hetzelfde met de floppy, je verkoopt die dingen (en stations) eigenlijk niet eens meer Ik zou heel graag een filmpje willen posten van een vergelijking van Blue-Ray tegen DVD, alleen heeft dit niet veel zin. De filmpjes die op Youtube staan, worden toch allemaal veel lelijker door de automatische compressie daar. Dus kan je het verschil nog niet zien. Ik heb het verschil wel kunnen zien, een laptop had een niet gecompressde trailer van Blue-Ray tegen DVD (omdat die laptop Blue-Ray had). Het verschil is echt énorm! By the way: Ik heb er geen. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 ik kreeg gewoon blue-ray bij men ps3 makkelijk hé het is heel voordelig om blue ray te hebben beeld is perfect niks mis mee hoor. zou je die blue-ray er kunnen uithalen of zit dat erin gebouwd? dan verkoop ik die blue ray . grtz drive-by Reageren
gta_rulez Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 zou je die blue-ray er kunnen uithalen of zit dat erin gebouwd?dan verkoop ik die blue ray . grtz drive-by Ehm de blu ray eruit halen? Ja een schijfje kan je er wel uithalen als het goed is..... Als je de drive bedoelt hoe wou je dan nog games afspelen???? Reageren
Dieko Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 ik kreeg gewoon blue-ray bij men ps3makkelijk hé het is heel voordelig om blue ray te hebben beeld is perfect niks mis mee hoor. zou je die blue-ray er kunnen uithalen of zit dat erin gebouwd? dan verkoop ik die blue ray . grtz drive-by :schater: Verkoop dan gewoon die hele PS3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.