PSP Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 ik heb ook een Blu-Ray speler (lees: PS3) en ik vind dat je zelfs op een gewone (lees: niet-HDTV) het verschil ziet. Alleen nogal kut dat mijn TV Blu-Ray films in zwart-wit afspeelt omdat hij geen 60Hz ondersteunt => sparen voor een HDTV Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Heb geen Blue Ray, en vraag me af hoe lang blue ray nog leeft? Sowieso gaan de schijfjes eruit als het aan MS ligt, alles via steam. Dus dan kunnen DVD én blueray inpakken. Bewerkt: 23 februari 2009 door Jacky-2007 Reageren
FerryN Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Heb geen Blue Ray, en vraag me af hoe lang blue ray nog leeft? Sowieso gaan de schijfjes eruit als het aan MS ligt, alles via steam. Dus dan kunnen DVD én blueray inpakken. steam is alleen handig als je genoeg hardeschijfruimte hebt, wat de meeste xbox'en dus niet hebben, och ja, MS kennende kunnen die mensen de boom in en komen ze gelijk met een nieuwe xbox, de x360 is voor hun mening toch al verneukt met de huidige dl-dvdtjes. Reageren
Zaahed Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Tja mijn PS3 heeft een Blue Ray speler. Maar wat is eigenlijk het verschil tussen een Blue Ray speler en een DVD speler? Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) Tja mijn PS3 heeft een Blue Ray speler.Maar wat is eigenlijk het verschil tussen een Blue Ray speler en een DVD speler? Een Bleu Ray speler kan Bleu Ray discs afspelen, een DVD speler kan DVD's afspelen. Op een Blue Ray disc kan je meer kwijt (bijvoorbeeld een film in HD-kwaliteit of een Next-generation PS3 spel) dan op een DVD'tje. Bijvoorbeeld GTA IV kunnen ze wel op een Blue Ray disc zetten, maar niet op een DVD. Bewerkt: 1 maart 2009 door TomHagen Reageren
Legenderion Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 De verkoop van Blue Ray verloopt nog niet echt vlekkenloos of ligt dat aan mij? Reageren
EXIT Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 Tja mijn PS3 heeft een Blue Ray speler.Maar wat is eigenlijk het verschil tussen een Blue Ray speler en een DVD speler? Een Bleu Ray speler kan Bleu Ray discs afspelen, een DVD speler kan DVD's afspelen. Op een Blue Ray disc kan je meer kwijt (bijvoorbeeld een film in HD-kwaliteit of een Next-generation PS3 spel) dan op een DVD'tje. Bijvoorbeeld GTA IV kunnen ze wel op een Blue Ray disc zetten, maar niet op een DVD. Bleu ray speler speelt ook DVD's af natuurlijk Reageren
Dvt Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Het is Blu-Ray, niet Blue ray. In het Engels is het dan wel Blue, maar het merk is toch echt Blu-Ray... Wij hebben een Blu-Ray brander op de PC dus. Kweet alleen niet of hij double-layer kan branden. Zoja kan ik 50GB branden. Reageren
TZG Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 kheb mn ps3 natuurlijk, maar kijk eigenlijk zelden blu-ray films Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik heb geen Blu Ray speler ik hou het voorlopig nog gewoon even op de DVD speler Reageren
wupie Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 ik heb een blueray speler nameijk mijn eigen PS3 ik heb een gewone dvd speler maar ik kijk eigenlijk nooit blue ray films. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.