Jump to content

Blu Ray

Heb jij een blu ray speler  

74 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij een blu ray speler ?

• Ja
      49
    • Nee
      25

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb ook een Blu-Ray speler (lees: PS3) en ik vind dat je zelfs op een gewone (lees: niet-HDTV) het verschil ziet. Alleen nogal kut dat mijn TV Blu-Ray films in zwart-wit afspeelt omdat hij geen 60Hz ondersteunt => sparen voor een HDTV

• Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FerryN

8

• TomHagen

5

• DaRick1993

5

• lexus123

3

Geplaatst: (bewerkt)

Heb geen Blue Ray, en vraag me af hoe lang blue ray nog leeft? Sowieso gaan de schijfjes eruit als het aan MS ligt, alles via steam. Dus dan kunnen DVD én blueray inpakken. :Y

Bewerkt: door Jacky-2007
Geplaatst:
Heb geen Blue Ray, en vraag me af hoe lang blue ray nog leeft? Sowieso gaan de schijfjes eruit als het aan MS ligt, alles via steam. Dus dan kunnen DVD én blueray inpakken. :Y

steam is alleen handig als je genoeg hardeschijfruimte hebt, wat de meeste xbox'en dus niet hebben, och ja, MS kennende kunnen die mensen de boom in en komen ze gelijk met een nieuwe xbox, de x360 is voor hun mening toch al verneukt met de huidige dl-dvdtjes.

Geplaatst:

Tja mijn PS3 heeft een Blue Ray speler.

Maar wat is eigenlijk het verschil tussen een Blue Ray speler en een DVD speler?

Geplaatst: (bewerkt)

Maar wat is eigenlijk het verschil tussen een Blue Ray speler en een DVD speler?

Een Bleu Ray speler kan Bleu Ray discs afspelen, een DVD speler kan DVD's afspelen. Op een Blue Ray disc kan je meer kwijt (bijvoorbeeld een film in HD-kwaliteit of een Next-generation PS3 spel) dan op een DVD'tje. Bijvoorbeeld GTA IV kunnen ze wel op een Blue Ray disc zetten, maar niet op een DVD. :)

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Een Bleu Ray speler kan Bleu Ray discs afspelen, een DVD speler kan DVD's afspelen. Op een Blue Ray disc kan je meer kwijt (bijvoorbeeld een film in HD-kwaliteit of een Next-generation PS3 spel) dan op een DVD'tje. Bijvoorbeeld GTA IV kunnen ze wel op een Blue Ray disc zetten, maar niet op een DVD. :)

Bleu ray speler speelt ook DVD's af natuurlijk

Geplaatst:

Het is Blu-Ray, niet Blue ray. In het Engels is het dan wel Blue, maar het merk is toch echt Blu-Ray...

Wij hebben een Blu-Ray brander op de PC dus. Kweet alleen niet of hij double-layer kan branden. Zoja kan ik 50GB branden. 8)

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik heb een blueray speler nameijk mijn eigen PS3

ik heb een gewone dvd speler

maar ik kijk eigenlijk nooit blue ray films.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...