Jon-asses Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Een zelfgemaakte video dat het verhaal schetst met verschillende ingame vids, trailer stukken, intro video's in verwerkt en verschillende muziekjes gebruikt Rates? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Vind hem heel goed alleen soms is het geluid en beeld niet zo helder... Maar voor de rest is hij prima 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fadyzaky Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 mooi man echt classe:D ik hoop dat je snel een 2e gaat maken, deze was trouwens 9/10 waard!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Leuk filmpje :] Alleen het geluid is soms een beetje .... maar ik geef een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Filmpje valt wel mee, maar je merkt te hard dat het vershillende stukken zijn aan de symbolen van onder. een 5/10... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Het is een goede samenvatting van de hele storyline. Heel goed maar bijvoorbeeld in de intro had je misschien het liedje moeten doorlopen. Nu kun je echt horen dat je alles een beetje hebt geknipt. 9/10!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Thanks. Het geluid is idd soms niet helder. Dat komt omdat 1. Er vaak in de originele filmpjes al een ander liedje in de achtergrond speelt 2. Sommige filmpjes zijn opgenomen van een tv waardoor het minder kwaliteit is. Bedankt voor de rates Nog mensen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) ik vind het wel een heel mooi filmpje, ik geeft het een 8,9/10 zelf kan ik niet eens mijn filmpje een goed muziekje geven, want ik ken geen videoprogramma voor een apple:P Wel jammer van dat geluid, maar voor de rest is het filmpje zeer goed Bewerkt: 25 november 2008 door RoyBoow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Mooi filmpje met een goed overzicht van de storyline, ik geef het een 8/10 omdat inderdaad het geluid soms een beetje minder is. Voor de rest top! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.