paul007 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Ik zag laatst een filmpje van GTA SanAndreas op youtube. En die graphics waren echt niet normaal! Whow wat zag dat er mooit uit zeg! Nu vraag ik me af.. hoe? Ik kon het in in de comments niets vinden. Iemand? Alvast Bedankt! paul007 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 (bewerkt) Deze kun je krijgen door middel van een bepaalde Modificatie te installeren. Hij geeft je de graphics van Gta: IV. [Toch iets wat er op lijkt. ] Klik hier om de Modificatie te installeren. Succes. Bewerkt: 24 november 2008 door MegaPilot Reageren
paul007 Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Deze kun je krijgen door middel van een bepaalde Modificatie te installeren. Hij geeft je de graphics van Gta: IV. [Toch iets wat er op lijkt. ]Klik hier om de Modificatie te installeren. Succes. Welke moet ik dan downloaden? Want er staan er heel veel Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Kan deze mod ook gebruikt worden om GTA 3 mooier te maken? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Deze kun je krijgen door middel van een bepaalde Modificatie te installeren. Hij geeft je de graphics van Gta: IV. [Toch iets wat er op lijkt. ]Klik hier om de Modificatie te installeren. Succes. Welke moet ik dan downloaden? Want er staan er heel veel je moet de ENB Series downloaden..deze installeer je trouwens niet zoals een normale mod..maar uje moet de 2 bestandjes in de main map van sa zetten, als het spel opstart moet je op F1 drukken volgens mij om de mod te activeren...erg simpel denk er wel aan dat deze mod erg ''zwaar'' is...met een slechte PC kun je hem niet draaien Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Welke moet ik dan downloaden? Want er staan er heel veel je moet de ENB Series downloaden..deze installeer je trouwens niet zoals een normale mod..maar uje moet de 2 bestandjes in de main map van sa zetten, als het spel opstart moet je op F1 drukken volgens mij om de mod te activeren...erg simpel denk er wel aan dat deze mod erg ''zwaar'' is...met een slechte PC kun je hem niet draaien Hij bedoelt welke van de twee miljard downloads die op de pagina staan, denk ik. Een van de meest recente versies van San Andreas, lijkt me. Reageren
paul007 Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Welke moet ik dan downloaden? Want er staan er heel veel je moet de ENB Series downloaden..deze installeer je trouwens niet zoals een normale mod..maar uje moet de 2 bestandjes in de main map van sa zetten, als het spel opstart moet je op F1 drukken volgens mij om de mod te activeren...erg simpel denk er wel aan dat deze mod erg ''zwaar'' is...met een slechte PC kun je hem niet draaien Hij bedoelt welke van de twee miljard downloads die op de pagina staan, denk ik. Een van de meest recente versies van San Andreas, lijkt me. Ok dat heb ik gedaan en na de bestandjes op de juiste plek gezet te hebben krijg ik heel flikkerend beeld terwijl ik speel. Gewoon onspeelbaar. Ligt het dan misschien aan mijn pc? Mijn specs. voor het geval dat: Windows Vista Home Prenium, 32-bits Intel Core 2 Quad 2.4 Ghz (Q6600) 2 GB Geheugen RAM 8800 GTS nVidea 512 mb Alvast Bedankt! Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Hij zou het gewoon moeten doen, misschien moet je hem ff instellen via de .ini file van enb mod Reageren
paul007 Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Hij zou het gewoon moeten doen, misschien moet je hem ff instellen via de .ini file van enb mod Hoe bedoel je? Kun je me uitleggen hoe? Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 tja, het valt moeilijk uit te leggen. Bij de download heb je 2 files een d3d9.dll en een enbseries.ini(dacht ik) in deze ini file kun je de eigen schappen instellen, je zult gewoon ff moeten kijken met het veranderen van een aantal waardes en wat er dan gebeurt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.