GTA player 10 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Hey, Ik speel graag racegames op de ps2. Ik dacht om misschien de nieuwste need for speed te kopen. Maar ik heb slechte ervaringen met de need for speed serie. Ik heb eigenlijk alleen maar Prostreet, maar ik vond dat spel te gemakkelijk en het concept met die 'racedagen' vond ik ook niet geslaagd. De multiplayer vond ik ook slecht. Het driften vond ik wel leuk. Ik vraag me ook af of de graphics voor de ps2 wel goed zijn. Het vrij rond rijden in de stad lijkt me ook wel leuk (en vooral de politie dan). Maar zal dit spel ook niet weer te gemakkelijk zijn? Anyway, zou ik het spel kopen of niet? GTA Player 10 Reageren
Rullez Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Ik raad je eerdere de oudere delen aan. De toppers zijn vooral Undeground 2 en Most Wanted. Dus heb je deze twee uit de NFS serie nog niet koop deze dan. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Most Wanted, is een klein beetje hetzelfde als Undercover. Het is in iedergeval beter dan ProStreet, dat was echt een flop game. Je kan in dit topic je vragen stellen over NFS: Undercover. Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ik heb er fimpjes van gezien(kijk maar op YT), en het rijden ziet er dramatisch onrealistisch uit. Als dit je niet zoveel uitmaakt, kun je dit spel kopen maar als je echt wilt racen zal ik eens kijken naar andere games Reageren
GTA player 10 Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Ik heb wat filmpjes gezien op YouTube en ik denk dat ik nfs Undercover toch maar niet ga kopen maar nfs Most Wanted likt me wel iets. Thx iedereen! GTA Player 10 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Hoe moet ik mijn naam veranderen, want als ik ga race'n zie ik mijn naam en dat is nu nog 'Speler' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.