wupie Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 welke bruggen zijn dat allemaal want ik kan ze niet vinden Reageren
Sentasi Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Je moet onder elke brug doorvliegen die boven het water liggen, die zijn niet zo moeilijk te vinden toch? Zodra je onder een brug doorvliegt, komen de resterende bruggen kort op de radar te staan, als je dan op start drukt, kan je rustig bekijken waar ze precies liggen. Reageren
wupie Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Je moet onder elke brug doorvliegen die boven het water liggen, die zijn niet zo moeilijk te vinden toch? Zodra je onder een brug doorvliegt, komen de resterende bruggen kort op de radar te staan, als je dan op start drukt, kan je rustig bekijken waar ze precies liggen. ok nu zie ik het dank je Reageren
Zeaas Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Die trophie/achievement vond ik ook moeilijk. Maar daar voor heb ik Youtube voor gebruikt, staan veel filmpjes erover die je helpen. Net als deze: Veel succes! Reageren
sandesh Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ik moet nog maar 1 brug al zou ik bij god niet weten welke. Ik heb ze allemaal nog eens gedaan maar ik kan nog steeds die ene ononderdoorgevlogen brug niet vinden. Is er een manier om te zien welke brug ik gemist heb? Want eerst stonden er bij alle bruggen nog van die icoontjes maar die zijn nu ook weg. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Nee deze mogelijkheid is er niet. Echter zal je soms onder een brug vliegen, maar herkent de game dit niet en zal je deze dus nog eens moeten proberen. Probeer dus nog onder elke brug eens te vliegen, en dan eventueel nog eens. Dan zal je wel een melding krijgen. Reageren
FerryN Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Deze tiptopic van me kan je hierbij helpen: Klikkie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.