Jump to content

fly under every mane bridge trophie


wupie

Recommended Posts

Je moet onder elke brug doorvliegen die boven het water liggen, die zijn niet zo moeilijk te vinden toch? ;)

Zodra je onder een brug doorvliegt, komen de resterende bruggen kort op de radar te staan, als je dan op start drukt, kan je rustig bekijken waar ze precies liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet onder elke brug doorvliegen die boven het water liggen, die zijn niet zo moeilijk te vinden toch? ;)

Zodra je onder een brug doorvliegt, komen de resterende bruggen kort op de radar te staan, als je dan op start drukt, kan je rustig bekijken waar ze precies liggen.

ok nu zie ik het dank je

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet nog maar 1 brug al zou ik bij god niet weten welke. Ik heb ze allemaal nog eens gedaan maar ik kan nog steeds die ene ononderdoorgevlogen brug niet vinden. Is er een manier om te zien welke brug ik gemist heb? Want eerst stonden er bij alle bruggen nog van die icoontjes maar die zijn nu ook weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee deze mogelijkheid is er niet. Echter zal je soms onder een brug vliegen, maar herkent de game dit niet en zal je deze dus nog eens moeten proberen. Probeer dus nog onder elke brug eens te vliegen, en dan eventueel nog eens. Dan zal je wel een melding krijgen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...