Dropje Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Hallo, Ik vind het eigenlijk wel grappig maar ik kan zo niet serieus spelen, CJ (hhofdpersoon weten jullie wel) Die blijft maar lopen, alle kanten uit maar het lukt gewoon niet om hem te besturen wie weet wat er fout is , Want ik ben net blij dat ik een 95% save game heb gedownload haha en nu loopt hij opeens een tijdje vast en het komt niet door die save game Als iemand weet hoe hij me kan helpen dan zou ik blij zijn Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Dit wordt over het algemeen veroorzaakt door randapparatuur (bijvoorbeeld een joystick) die of op z'n kant ligt of niet goed gecalibreerd is. Controleer dus even alle randapparatuur die invloed kunnen uitoefenen op het spel: toetsenbord (blijft er een knop 'hangen'?) muis (ligt die wel stabiel?) joystick, gamepad (op z'n kant of niet goed gecalibreerd) Succes Reageren
Dropje Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Dit wordt over het algemeen veroorzaakt door randapparatuur (bijvoorbeeld een joystick) die of op z'n kant ligt of niet goed gecalibreerd is. Controleer dus even alle randapparatuur die invloed kunnen uitoefenen op het spel: toetsenbord (blijft er een knop 'hangen'?) muis (ligt die wel stabiel?) joystick, gamepad (op z'n kant of niet goed gecalibreerd) Succes Kan het ook aan een dj console liggen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Kan het ook aan een dj console liggen?Ik denk dat JIJ die vraag beter zelf kan beantwoorden. Dit zal jij nu zelf gaan bedenken (hoop ik) en anders zal ik het maar voor je voorkauwen: koppel die "dj console" (wat dat ook moge zijn) los van je PC en probeer het uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.