Jump to content

Missende info


Dussie

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een misschien wel hele simpele vraag. Ik speel al geruime tijd GTA en nu deed ik dat weer op zondag en bleek ik nu enkel maar mijn GPS in beelde te hebben(linksbeneden). Nu was ik op een missie en lag met een kogel al in het ziekenhuis. De vraag is: ik zie nu niet meer hoeveel geld ik heb en ook niet hoeveel ik nog te leven heb(rechtsboven). Gaat dit automatisch weg of heb ik iets in het menu veranderd? Ik zie namelijk wel 4 sterren als de polite me op de hielen zit.

Bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kan je dat in het menu veranderen bij Options en dan Display. (Of is dat niet bij GTA: IV? In ieder geval iets die richting op) Je gaat gewoon naar het Start Menu, dan Display en dan staat daar ergens HUD, dat kan je on of off zetten. Waarschijnlijk staat dat bij jou off. Trouwens, je leven. Dat zie je niet rechtsboven, maar linksonderin om je radar heen. ;) Je geld kan je volgens mij bekijken door op de knopjes links op je joystick te klikken, en dan de bovenste.

Succes verder ;)

Die Hard

Edit: Welkom op het forum trouwens! ;)

Edit 2: Deed er zo lang over met bewerken, dat ik zie dat wupie je al op weg hebt geholpen, zie deze post maar als informatie als je andere problemen hebt met je HUD. ;)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een misschien wel hele simpele vraag. Ik speel al geruime tijd GTA en nu deed ik dat weer op zondag en bleek ik nu enkel maar mijn GPS in beelde te hebben(linksbeneden). Nu was ik op een missie en lag met een kogel al in het ziekenhuis. De vraag is: ik zie nu niet meer hoeveel geld ik heb en ook niet hoeveel ik nog te leven heb(rechtsboven). Gaat dit automatisch weg of heb ik iets in het menu veranderd? Ik zie namelijk wel 4 sterren als de polite me op de hielen zit.

Bedankt.

je ziet je gezondheid om je gps en het geld kun je zien als je het menu net als de tijd maar als je een wapen selecteerd dan zie je dat ook allemaal

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een misschien wel hele simpele vraag. Ik speel al geruime tijd GTA en nu deed ik dat weer op zondag en bleek ik nu enkel maar mijn GPS in beelde te hebben(linksbeneden). Nu was ik op een missie en lag met een kogel al in het ziekenhuis. De vraag is: ik zie nu niet meer hoeveel geld ik heb en ook niet hoeveel ik nog te leven heb(rechtsboven). Gaat dit automatisch weg of heb ik iets in het menu veranderd? Ik zie namelijk wel 4 sterren als de polite me op de hielen zit.

Bedankt.

je ziet je gezondheid om je gps en het geld kun je zien als je het menu net als de tijd maar als je een wapen selecteerd dan zie je dat ook allemaal

Ja dat klopt. Van die GPS wist ik niet maar Thanks. Alleen in het begin zag ik het wel de hele tijd staan en als ik mijn wapen selecteer dan zie ik enkel mijn wapens en vuist. Dus dat snapte ik niet dat het opeens weg was.

Thanks for the feed back.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...