Colleke1 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Heey Ik had al bij de zoekfunctie gekeken en daar stond dat je 2-3 mensen van de grove gang moest recruteren. Steeds als ik de tweede gasje wil recruteren gaat het andere ventje ineens niet meer mee. En als ik aankom bij het station staat er van die gasjes van cesar en die staan daar niks te doen. Ze praten aleen met elkaar. :angry: wie weet wat ik moet doen ?? bye colleke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 je moet daar in zon rade circel gaan staan als je je gang mebers mee hebt genomen en ze rennen weg vn wegen de rellen een tip is neem alle gebieden over die richting het station lopen als er dan een weg loopt dat je dan een nieuwe kan pakken en menemen en bneem een auto mee dan gaan ze niet zo snel bij je vandaan en nog een tip buiten de zoek functie is er ook nog een walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 je moet daar in zon rade circel gaan staan als je je gang mebers mee hebt genomen en ze rennen weg vn wegen de rellen een tip is neem alle gebieden over die richting het station lopen als er dan een weg loopt dat je dan een nieuwe kan pakken en menemen en bneem een auto mee dan gaan ze niet zo snel bij je vandaan en nog een tip buiten de zoek functie is er ook nog een walktrough Ok,dankje Maar bij de walktrough kon ik het er niet duidelijk uit halen wat je bij het station moest doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 je moet volgens mij naar hen toe gaan en praten, IK weet het niet zeker want ik zit in LV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.