Sprudel Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Beste, Weeral was ik weer eens op youtube aan het zien over mods van San Andreas Tot ik op dit filmpje kwam http://nl.youtube.com/watch?v=v0K6UiPDpkY&...feature=related De booster heb ik al Maar die gele Booster in het begin gaat heel snel Hoe kan ik ervoor zorgen dat die ook zo snel gaat (Realspeedmod werkt maar niet bij de booster) Grtzz Sprudel Reageren
GTA Haas Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Welkom op het forum! Je hebt een map genaamd 'Handlings' Dan moet je de Faggio opzoeken als je de Booster inplaats van de Faggio hebt. Dan moet je de snelheid moet je veranderen naar je gewenste snelheid. Reageren
Sprudel Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Welkom op het forum! Je hebt een map genaamd 'Handlings' Dan moet je de Faggio opzoeken als je de Booster inplaats van de Faggio hebt. Dan moet je de snelheid moet je veranderen naar je gewenste snelheid. heel hard bedankt maar nu wou ik het aanpassen en ik vond al geen Faggio in men lijst Wat nu?? Maar nu heb ik nog iets gevonde Men spreekt hier van de genaamde Drift Mod maar waar valt die te downloade en moete die ook met IMG-Tool toevoege?? Grtzz Sprudel Bewerkt: 25 november 2008 door Sprudel Reageren
Beagle Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 heel hard bedanktmaar nu wou ik het aanpassen en ik vond al geen Faggio in men lijst Wat nu?? De scooters (Faggio én Pizzaboy) heten moped. Maar nu heb ik nog iets gevonde Men spreekt hier van de genaamde Drift Mod maar waar valt die te downloade en moete die ook met IMG-Tool toevoege?? Ik zoek een mod topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.