thePretender Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Simpele sig gemaakt met Flash CS3. Vraag me niet waarom ik geen PS heb gebruikt, had ik ff geen zin in... Rates, tips comments please... Mvg, Pretender Reageren
Eli R Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Zou je hem in grootte misschien iets kunnen veranderen? Hij lijkt nogal gecropt waardoor oordelen moeilijk word. Reageren
thePretender Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Zou je hem in grootte misschien iets kunnen veranderen? Hij lijkt nogal gecropt waardoor oordelen moeilijk word. Ik zal een grotere versie uploaden Edit: Gedaan Bewerkt: 25 november 2008 door thePretender Reageren
thePretender Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Heb ik 'm geüpload en dan zegge ze niks meer Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 ik vind de ''The'' in de sig een beetje vaag overslaan met de rest. ziet er wel grapsig uit verder. Maar kan ook weer niet top zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.