mikiy Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 hoi ik had laats op youtbe een kilometer teller op gta san gezien. nou wil ik graag wet waar ik die kan downloaden en of ik dat met sami kan. alvast bedankt Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 2 sec. googlen en ik heb dit gevonden. Kies maar uit. In het engels is het een speedometer, dus als je het nog zelf een keertje wilt opzoeken. http://www.google.nl/search?q=Speedometer+...lient=firefox-a Reageren
CjThaBest Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 hoi ik had laats op youtbe een kilometer teller op gta san gezien. nou wil ik graag wet waar ik die kan downloaden en of ik dat met sami kan. alvast bedankt het kan niet met SAMI, maar je kan het bijna overal vinden (ik heb er ook 1, maar hij werkt niet goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.