Mr. Psycho Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Type: Signature en avatar Stijl: modern, racingstijl/tuningstijl Grootte: maximum grootte voor een Afbeelding: liefst met een blauwe dodge viper met dubbele witte streep en zilverwitte chevrolet camaro voor de sig en enkel de zilverwitte camaro voor de avatar. Een beetje stijl: of Tekst: mijn aangevraagde nickname: 'Mr. Psycho' in het gta sa lettertype (hier te downloaden op gtaforum.nl + zie hierboven) Rand: geen Kleuren: de kleuren die een normaal mens zou geven aan een auto (blauw-zilver(wit)-goud(geel)-zwart)
Timske Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Ik doe wel van Dodge Viper Ik vind hem niet zo mooi, misschien jij wel.. Bewerkt: 25 november 2008 door Timske
Mr. Psycho Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) vind ik wel mooi, alleen wel een beetje ambetante kleuren om er goed tekst op te schrijven. maar daar vind ik wel iets op! en bewerkt met photoshop? Bewerkt: 26 november 2008 door Mr. Psycho
Mr. Psycho Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 moderators: dit topic mag gesloten worden. ik heb mijn sig en mijn avatar
Recommended Posts