Beagle Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 ik bedoel niet van in gta, maar van in de installatiemap van sketchup pro, bij de map exportersdll bestand: een bestand die we beter niet aanpassen in gta: kan volledige pc naar de knoppen helpen (spreek uit ervaring). Word gebruikt in ieder programma. de inhoud ervan is hetgene dat ervoor zorgt dat we een bepaald menu of knopje in een menu kunnen zien en aanklikken. Dan ben je vrij dom als je dat hebt kunnen verknallen. Wat heb je aan een SA dll veranderd dat je computer naar de maan ging? Of in de windows map... Daar moet je idd niet aan zitten nee. nee, niet bij mij, maar bij de gta III van een vriend, hij had geprobeert een dll te veranderen om te zorgen dat hij niet meer dood kan. hij vond er naar geen trainer voor. hij had had die dll dus veranderd en gta iii proberen op te starten: resultaat: computer gecrasht, ik heb de harde schijf ervan mogen uithalen en windows + gta volledig terug moeten installeren: resultaat hij had weer eens iets bijgeleerd en ik heb weer een computertje mogen verbouwen. dus kan iemand mij die sketchup .3ds-exporter dll kan bezorgen? ik zal je heel dankbaar zijn! Zeg tegen je Vriend dat Beagle hem niet zo slim vind Sketchup Exporter? Als je mij op MSN toevoegt (Profiel) kan ik je de PRO versie geven Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) okay, ben al begonnen aan huis 3 van de ... en ik heb ook de raad van ... opgevolgd en men eigen textures beginnen te gebruiken. Alleen wel een probleempje: de textures worden niet gespreid over eeen bepaalde afstand: het is 1 versie van de texture per 5cm² Bewerkt: 1 december 2008 door Mr. Psycho Reageren
Beagle Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 okay, ben al begonnen aan huis 3 van de WAT?en ik heb ook de raad van WIE? opgevolgd en men eigen textures beginnen te gebruiken. Alleen wel een probleempje: de textures worden niet gespreid over eeen bepaalde afstand: het is 1 versie van de texture per 5cm² 3DS Max is het een eitje om op te lossen. Sketchup? Zou het niet weten en willen weten. Reageren
Remcconen Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 okay, ben al begonnen aan huis 3 van de ??Racebaan??en ik heb ook de raad van Puma opgevolgd en men eigen textures beginnen te gebruiken. Alleen wel een probleempje: de textures worden niet gespreid over eeen bepaalde afstand: het is 1 versie van de texture per 5cm² Van Puma weet ik zeker en van de Racebaan lijkt mij logisch Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2008 (bewerkt) okay, ben al begonnen aan huis 3 van de ??Racebaan??Nee, 3 van de (onbepaald aantal) huizen en ik heb ook de raad van Puma juist!!! wist even niet meer wie het was:p opgevolgd en men eigen textures beginnen te gebruiken. Alleen wel een probleempje: de textures worden niet gespreid over eeen bepaalde afstand: het is 1 versie van de texture per 5cm² Bewerkt: 3 december 2008 door Mr. Psycho Reageren
Timske Geplaatst: 3 december 2008 Rapport Geplaatst: 3 december 2008 Even over textures.. Als je ze allemaal weg wilt hebben kun je het zo doen: Alles selecteren. Rechtermuis knop op het model. Entity Info. Klik op het vraagteken/texture. Je ziet een schermpje genaamd 'Choose Paint', daaronder staat Paint met een wit/grijze vlakje genaamd Default. Klik daar op en kies oke. Nu zin de textures weg En als je ze een voor een voor een mooiere wil vervangen dan werkt het bijna het zelfde (Alleen dan niet Default kiezen) Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) Bedankt voor de hulp dan maar... en ik zal eens proberen om eerst alle delen in een ander bestand te maken, anders is sketchup te traag: de als ik een scroll menu wil oproepen blokkeert hij anders Bewerkt: 7 december 2008 door Mr. Psycho Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.